Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز نشست هماهنگی دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی جاده ولایت به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، تعدادی از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها،روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست احمدی گفت: تشکر می کنم از نمایندگان حاضر از استان های خراسان جنوبی و رضوی، یزد، فارس، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد و سایر دوستانی که در این جلسه حضور دارند.

وی افزود: همواره در دهه کرامت مجموعه‌ای از برنامه‌ها برگزار می‌شود که بخشی از آن نیز شامل برنامه‌های ورزشی می‌شود، بنابراین ما نیز در زمینه ایجاد نشاط آن هم از طریق ورزش باید در این راستا فعالیت داشته باشیم که خوشبختانه در ده سال گذشته نیز این فعالیت به خوبی انجام شده است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: امسال طرح جاده ولایت را اجرا خواهیم کرد. هدف از برگزاری این جشنواره به نام امام رض(ع) است و تلاش می‌کنیم با برگزاری این مراسم فرهنگ ولایت پروری و پهلوانی را ترویج دهیم.این کاروان که قرار است از شلمچه تا خراسان رضوی حرکت کند در واقع حرکت در این مسیر به نوعی تداعی کننده همان مسیری است که امام رضا برای ورود به این شهر طی کرده است.

احمدی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه استفاده از ظرفیت سایر دستگاه مانند صداو سیما و نهادهای فرهنگی و ...  را در دستور کار قرار دادیم که تلاش می کنیم با هماهنگی هم این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از تشریح این برنامه عنوان کرد: همچنین هماهنگی‌هایی را باید با مجموعه خودمان داشته باشیم، مانند فدراسیون ورزش همگانی، فدراسیون ورزش‌های روستایی و فدراسیون  ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که قطعا باید در این استانهایی که در مسیر قرار دارند همکاری خوبی باهم داشته باشند. امیدوارم با هماهنگی که بین استانها می‌شود این برنامه‌ها انعکاس لازم را داشته باشیم.

احمدی گفت: افتتاحیه این برنامه در شلمچه خواهد بود و اختتامیه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، پیش بینی‌هایی انجام شده و امیدوارم یک برنامه فرهنگی و معنوی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده حرم مطهر ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان گیلانی طرح ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه روح و جانمان را از حرف‌های خوب اشباع کرده و روح خود را ارتقا دهیم، باید در مسجد حضور یابیم و به مسجد رفت و آمد کنیم.

وی فعالیت در مسجد را تداوم راه شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در راه خدا و دفاع از میهن، جانشان را نثار کردند و اکنون شما بچه‌های مسجد با فعالیت در این مکان مقدس در راه رضای خدا و تداوم را شهیدان فعالیت می‌کنید.

مقدم با بیان اینکه کار باید در راه رضای خدا باشد تا ماندگار شود، ادامه داد: باید فعالیت‌های جهاد گونه خود را در هر مکانی که بستر لازم برای ارائه آن وجود دارد، چه مسجد محله خودمان و چه محله‌های دیگر حتی هزار کیلومتر دورتر انجام دهیم مانند همان رزمنده خرمشهری که با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و روز ۳۳ مقاومت در خرمشهر به شهادت رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان که حائز رتبه‌های برتر در چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شدند، تقدیر شد.

کد خبر 6094644

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد