Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:37:36 GMT

بهرام رادان هم مجری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۱۵۶

بهرام رادان هم مجری شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایشگاه فروش آثار اساتید و پیشکسوتان هنرهای تجسمی با عنوان «خانه خوبان» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه تصویر شهر، سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، خانه سینما و قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان روز جمعه 24 خردادماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در گالری پردیس سینمایی ملت افتتاح شد که برنامه چکش زنی و حراج این آثار روز جمعه 31 خردادماه با اجرای بهرام رادان در همین مکان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نمایشگاه 127 اثر از ۸۴ هنرمند برجسته از جمله کامبیز درمبخش، فخر‌الدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدالله کابلی خوانساری، کوروش شیشه‌گران، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد بختیاری، عین‌الدین صادق‌زاده، معصومه مظفری و... به نمایش گذاشته شده که قرار است بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد فروش آثار خود را به آسیب دیدگان سیل اهدا می کنند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۳۱ خردادماه به گالری پردیس ملت به نشانی؛ خیابان ولی عصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی بهرام رادان خانه خوبان سینما ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان