Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: بنای ریاست قوه بر این است که امسال، این برنامه‌ها با رویکردی متفاوت به مرحله اجرا درآید که در نتیجه آن شاهد ارتقا اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضا اعم از درون و بیرون باشیم.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در دومین جلسه همزمان شورای قضائی و شورای اطلاع رسانی دادگستری استان تهران، اظهار کرد: برخی از مشکلات مطروحه در زندان‌های استان به وسیله خود ما قابل حل است که از آن جمله می‌توان به کاهش جمعیت کیفری با استفاده از نوآوری‌های موجود در قانون اشاره نمود مانند تعیین تکلیف زندانیان مربوط به مهریه، سایر محکومین مالی و متهمان تحت قرار و لازم است در این راستا قضات نیز توجیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برگزاری منظم جلسات اجرایی شدن دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری می‌تواند در این خصوص نقش بسزایی ایفا نماید.

اسماعیلی در ادامه افزود: مراقبت‌ها بایستی در ابعاد مختلف در زندان ارتقا یابد و امید است با اتخاذ تدابیر امنیتی لازم و آموزش پرسنل و نظارت مستمر بر عملکرد آنان، در آینده شاهد کاهش آسیب‌های موجود باشیم، ناگفته نماند علیرغم محدودیت در اعتبارات مالی و جذب نیرو، در حد مقدورات نسبت به رفع نسبی مشکلات مطروحه در گزارش ارائه شده از ناحیه مدیر کل محترم زندان‌های استان تهران اقدام خواهد شد.

سپس اسماعیلی با اشاره به برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه تاکید کرد: بنای ریاست معزز قوه بر این است که امسال، این برنامه‌ها با رویکردی متفاوت به مرحله اجرا درآید که در نتیجه آن شاهد ارتقا اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضا اعم از درون و بیرون باشیم.

دومین جلسه همزمان شورای قضائی و شورای اطلاع رسانی و متعاقب آن نشست استانی و اقتصاد مقاومتی در سال جاری با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش و پژوهش اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شد.

در این نشست، برخی اعضای شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند که پس از انجام مباحث کارشناسی لازم حسب مورد تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک