Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: نگرش دانشگاهیان در ارومیه نسبت به بورس بسیار خوب است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی یاسر فلاح در جلسه هماهنگی سومین جشنواره بورس و رسانه که سالن جلسات این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: تالار منطقه ای ارومیه با ۲هزارو ۳۳۳میلیون سهم درسال ۹۷ توانست رتبه سیزدهم کشور را از لحاط ارزش معاملات به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بااشاره به اینکه در ارومیه نگرش دانشگاهیان به بورس بسیار خوب است تصریح کرد: درسال گذشته ارزش معاملات انجام شده در تالار بورس ارومیه ۵۷۶ میلیارد تومان بود.
فلاح با تاکید بر اینکه تولیدات رسانه ای استان ها در حوزه بورس بسیار کم است خاطرنشان کرد: سومین جشنواره بورس با هدف مشارکت بیشتر رسانه های کشور در حوزه بورس برگزار می شود.
مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بااشاره به نوسانات اخیر در حوزه اقتصادی اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی درتلاش هستیم سرمایه های مردم به سمت بخش مولد کشور هدایت شود و بورس تنها بازار پرسود ومولد است.
وی ادامه داد: رسانه ها بازوی کمکی برای بورس درجهت جذب سرمایه گذارها هستند.
فلاح به برگزاری مسابقات دانشجویی لیگ ستارگان  کشور نیز اشاره کرد و گفت: سومین دوره این مسابقات با حضور ۵۰ تیم داخلی که دانشگاه ارومیه هم حضور دارد و ۵ تیم خارجی از ۴ کشور عراق، ترکیه، سوریه و عمان مرداد ماه سال جاری باهدف معرفی بورس ایران در داخل و خارج کشور و همچنین حضور دانشجویان در فعالیت های حوزه بورس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار سوریه شرایط اقتصادی عراق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی