Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت ۲۳ میلیارد تومانی بزرگ‌ترین وارد کننده مواد اولیه محصولات سلولزی همچون پوشک و دستمال کاغذی به خاطر گران‌فروشی خبر داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت که این پرونده با شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت محصولات سلولزی به میزان بیش از 20 هزار تن، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پس از تشکیل پرونده، رسیدگی‌های لازم انجام و پس از احراز تخلف، شرکت متخلف که بزرگ‌ترین شرکت وارد کننده محصولات سلولزی محسوب می‌شود، به پرداخت 239 میلیارد و 803 میلیون و 330 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه شرکت به مهر تخلف اول محکوم شد.

اسفنانی با اشاره به صدور حکم قطعی در این پرونده در شعبه تجدیدنظر تعزیرات گفت: این سرمایه گذار خارجی که مدیر عامل یک شرکت تولیدی مواد سلولزی و بزرگترین واردکننده مواد اولیه این محصولات است، مطابق اعلام اولیه بانک مرکزی معادل 23 میلیون دلار برای واردات خمیر کاغذ، ارز رسمی دریافت کرده بود.

وزارت بهداشت برای حل مشکل پوشک ورود می‌کند/داروی خارجی به همه متقاضیان نمی‌رسداحتمال سهمیه‌بندی شیرخشک در آینده / تامین پوشک در اختیار ما باشد شاید بتوانیم کاری کنیمجزئیات توقیف محموله بزرگ پوشک بچه

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حكومتی سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد