Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:08:40 GMT

خودکشی بیش از ۶ هزار جوان آمریکایی در سال ۲۰۱۷

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۹۰۴

خودکشی بیش از ۶ هزار جوان آمریکایی در سال ۲۰۱۷

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی ان ان، میزان خودکشی میان جوانان آمریکایی طی سال های گذشته به شدت افزایش یافته است.

نتایج تحقیقات منتشر شده در مجله درمانی «جاما» در آمریکا نشان می دهد، به طور کلی میزان خودکشی میان جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله این کشور به شدت افزایش یافته و در سال ۲۰۱۷ به بیش ترین میزان خود از سال ۲۰۰۰ تاکنون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوران میرون یکی از محققان دانشگاه علوم پزشکی هاروارد، افزایش نرخ خودکشی میان جوانان را یک تهدید جدی خوانده و می گوید: نتایج آماری نشان می هد که میزان خودکشی در جوانان ایالت متحده آمریکا و به ویژه مردان، به بالاترین میزان خود طی سال های اخیر رسیده و وضعیت آن بحرانی است.

بر اساس آمارها، نرخ خودکشی جوانان ۱۵ تا ۱۹ سال در آمریکا میان هر ۱۰۰ هزار نفر برابر با ۸ بوده اما این رقم سال ۲۰۱۷ به ۱۱.۸ افزایش یافته است.

به علاوه این رقم برای جوانان ۲۰ الی ۲۴ سال نیز ۱۲.۵ بوده که سال ۲۰۱۷ به ۱۷ رسیده است.

به طور کلی ۶ هزار و ۲۴۱ جوان آمریکایی در رده سنی ۱۵ تا ۲۴ سال در سال ۲۰۱۷ اقدام به خودکشی کرده اند که از این میان حدود ۵ هزار نفر را پسران جوان و بیش از هزار نفر را دختران تشکیل می دهند.

در این تحقیقات علت اصلی رشد جهشی خودکشی در آمریکا مشخص نشده است اما کارشناسان افزایش مشکلات روانی، افسردگی و اضطراب میان جوانان را یکی از موثرین عوامل این امر اعلام کرده اند.

کد خبر 4645206

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سي ان ان امريكا خودکشی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود

حسین مرتضی، تحلیلگر لبنانی و مطرح جهان عرب در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا انتفاضه دانشجویی اخیر در دانشگاه‌های آمریکا را که در اعتراض به سیاست‌های این کشور در حمایت از رژیم صهیونیستی صورت گرفته شوک بزرگی برای دولت واشنگتن دانست که به دنبال تطهیر این رژیم از جنایات شنیع آن در غزه است و این انتفاضه را نخستین سنگ بنا در مسیر آگاهی جوانان آمریکایی دانست.

دریافت 58 MB

خبرنگار و مترجم: منصوره حسنی / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی   

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟