Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه شهر منچستر شرایط جذب هافبک چکش‌ها را جویا شده بودند.

طرفداری - وست هم هیچ برنامه‌ای برای فروش دکلان رایس ندارد.

به گزارش اسکای اسپورتس، رایس ایرلندی که با تغییر تابعیت خود حالا برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کند، از پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر بود. این هافبک 20 ساله توانست خیلی زود خودش را در ترکیب چکش‌ها جا بیندازد و به ندرت بازی‌های تیمش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب او علاقه چند تیم بزرگ را برانگیخت. منچسترسیتی و منچستریونایتد اخیرا شرایط جذب رایس را از وست هم جویا شدند. مدیران وست هم در پاسخ به این ابراز علاقه به آنها اعلام کردند دکلان رایس امسال فروشی نیست و قرار نیست جایی برود. مانوئل پیگرینی برای فصل بعد حساب ویژه‌ای روی رایس باز کرده است. 

البته منابع می‌گویند رایس پس از رودری، گزینه دوم منچسترسیتی برای تقویت خط هافبک میانی بوده است. اگرچه هنوز قراردادی میان هافبک اسپانیایی با سیتیزن‌ها امضا نشده اما رودری اخیرا به اتلتیکو مادرید اطلاع داده که این تیم را ترک خواهد کرد. منچستریونایتد هم علی رغم علاقه‌ای که به رایس نشان داده، اولویت‌های مهم تری در دیگر پست‌ها دارد. البته اوله گونار سولسشر هنوز نمی‌داند یونایتد در این تابستان چه مبلغی را به عنوان بودجه نقل و انتقالاتی در اختیار خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • گل آلوارز به برایتون (برایتون 0-4 منچسترسیتی)
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما