Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای واهی عربستان سعودی مبنی بر سرنگونی پهپاد متعلق به جنبش انصار الله را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره،‌ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای عربستان سعودی درباره سرنگونی پهپاد متعلق به انصار الله که از سمت الحدیده شلیک شده بود را تکذیب کرد.

سریع در صفحه فیسبوک نوشت: «در پاسخ به اعلام ائتلاف متجاوز مبنی بر سرنگونی پهپاد، یگان پهپادی هیچ عملیات مشابهی در ۱۲ ساعت گذشته انجام نداده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود:‌ «ادعای ائتلاف متجاوز درباره سرنگونی پهپاد دروغ است و ما جزئیات هر عملیاتی را که انجام دهیم لحظه به لحظه گزارش می‌دهیم».

سریع در ادامه گفت:‌ «این ادعا در راستای مانع تراشی در مسیر توافق صلح سوئد است».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که دشمن از هیچ عملیاتی پیش از وقوع آن خبر نداشته و هنگامیکه به هدف مورد نظر اصابت می‌کنند،‌ غافلگیر می‌شود.

وی گفت که سامانه‌های موشکی پاتریوت دیگر در برابر هیچ مانعی قرار نگرفته و به طور دقیق به هدف اصابت می‌کنند.

عربستان سعودی پیش از این مدعی شده بود که نیروهای هوائی ائتلاف متجاوز دو پهپاد متعلق به جنبش انصار الله را که از سمت الحدیده به مواضع سعودی شلیک شده بود، سرنگون کردند. برچسب ها: یمن ، عربستان ، سرنگونی پهباد

منبع: خرداد

کلیدواژه: یمن عربستان سرنگونی پهباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی