Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۵۰ درصد راه‌های کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد نصیری‌راد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مجموع راه‌های استان 6 هزار و 80 کیلومتر است که از این میزان بیش از 50 درصد استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد آزادراه ندارد، افزود: مجموع بزرگراه‌های استان 182 کیلومتر، مجموع راه‌های اصلی  506 کیلومتر و مجموع راه‌های فرعی استان یک هزار و 93 کیلومتر است.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مجموع راه‌های روستایی استان را چهار هزار و 292 کیلومتر عنوان و بیان کرد: از این میزان راه روستایی، دو هزار و 319 کیلومتر آسفالته، 511 کیلومتر شوسه و یک هزار و 462 کیلومتر خاکی است.

نصیری با بیان اینکه بیشترین مشکلات ما در حوزه راه به کوهستانی بودن مناطق برمی‌گردد، گفت: طبق بررسی‌ها هزینه اجرای یک کیلومتر راه فرعی در استان ما چهار برابر هزینه اجرای یک کیلومتر راه فرعی در استان اصفهان است.

بازار فروش صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی می‌شودسند آمایش 8 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شودکهگیلویه و بویراحمد| بی‌آبی مردم شهرستان بهمئی را کلافه کرده است

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌هایی است که بیشترین نقاط حادثه‌خیز را دارد، افزود: هزینه رفع و حذف نقاط حادثه‌خیز باید از اعتبارات تملک دارایی‌های استان تأمین شود این در حالی است که از اعتبارات استانی هیچ مبلغی جهت نگهداری راه‌های استان اختصاص داده نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مبلغی که سالیانه از اعتبارات استانی به ما می‌دهند تنها هزینه حقوق، اضافه کار و ماموریت 172 نیروی عمرانی است که کارهای نگهداری را در سطح استان انجام می‌دهند.

نصیری به آمار ناوگان عمومی استان اشاره داشت و بیان کرد: یک هزار و 26 دستگاه ناوگان باری با میانگین عمر 11.11 سال در این استان وجود دارد که نسبت به ناوگان باری کشور جوان‌تر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 72 دستگاه اتوبوس با میانگین عمر 7.96 سال و 92 دستگاه مینی‌بوس با میانگین عمر 22 سال در استان داریم که در این بخش‌ها هم میانگین عمر ناوگان ما از میانگین کشوری کمتر است.

نصیری تعداد ناوگان سواری استان را 710 دستگاه با میانگین عمر 10.13 درصد عنوان و بیان کرد: ناوگان سواری ما فرسوده بوده و عمر این ناوگان بالاتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/ ز

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد