Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمد باقری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۳۱ خرداد هر سال با هدف بزرگداشت شهید چمران ویژه ‌برنامه‌هایی برگزار می‌شود، اظهارداشت: شهید چمران الگو و نمونه بارز یک استاد بسیجی بود، شهید چمران انسانی مخلص و یک دانشمند به تمام‌ عیار بود و تمام فعالیت‌هایش از روی اعتقاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید چمران اثرگذاری خاصی بر جامعه به خصوص قشر دانشجو داشت، تصریح کرد: در حالت کلی می‌توان گفت این شهید والا مقام یک اسوه اخلاقی، یک انسان‌ساز و کادر ساز در عرصه‌های مختلف دانشگاهی و اجتماعی بود.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه شهید چمران نمونه کاملی از تلفیق استکبارستیزی، روحیه انقلابی و دارا بودن احساس مسئولیت نسبت به جامعه بود، گفت: به همین دلیل با توجه به شاخصه‌های شهید چمران و همچنین تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و انتظار ایشان از دانشگاه‌ها مبنی بر پرورش انسان‌هایی مانند چمران رسالت ما دوچندان شده است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ یدالله صفری ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه تخصصی ولی‌‍ عصر(عج) گرمی با تبیین ارزش و جایگاه معلم و استاد اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگتر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است و معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گرانبهاترین امانت الهی است پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار می‌باشد چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

منتخب مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

حجت‌الاسلام‌ صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6095136

دیگر خبرها

  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای علمی جامعه اسلامی قلم زد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد