Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، با حضور مصطفی دنیزلی در تبریز تمرینات این تیم رنگ جدی تری به خود گرفته است اما با توجه به غیبت ملی پوشان و تکمیل نشدن پروسه جذب بازیکن هنوز تعداد نفرات حاضر در تمرینات تیم تبریزی به 15 نفر نرسیده است. 

امروز رشید مظاهری، سعید مهری، محمدرضا خانزاده و ... در تمرینات حاضر شدند تا تراکتورسازی با بازیکنان جدید خود تمرین را پشت سر گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کادرفنی مصطفی دنیزلی هم هنوز تکمیل نشده است. تاکنون حضور ساکت الهامی به عنوان دستیار اول قطعی شده که با باشگاه قرارداد امضا کرده است. 

در خصوص شرایط تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی گفت و گوی کوتاهی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده است. دنیزلی در مورد استقبال هواداران از او در فرودگاه گفت: وقتی استقبال هواداران را دیدم کاملا درک کردم که مردم تبریز به این تیم علاقه مند هستند. من تنها نگرانی که اکنون دارم این است که تیم کامل نیست. انتظار دارم بازیکنان زودتر در تمرینات حاضر شوند. 

وی در مورد غیبت سه ملی پوش تراکتورسازی یعنی مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه گفت: با احسان حاج صفی دیروز صحبت کردم و تا دوشنبه به او فرصت استراحت دادم. به باشگاه اعلام کرده ام به دژاگه و شجاعی هم بگوید تا دوشنبه می توانند استراحت کنند. 

وی درباره تکمیل کادرفنی اش به خبرنگار فارس گفت: طبق توافق با باشگاه یک بدنساز و یک مربی دروازه‌ بانها از ترکیه خواهم آورد. یک دستیار ایرانی هم هست و کادر تکمیل می شود.

دنیزلی در اینباره که هواداران تراکتورسازی از او توقع قهرمانی دارند و آیا چنین قولی به هواداران و باشگاه داده است یا این قول را می دهد گفت: من قولی به باشگاه برای قهرمانی نداده ام اما گفته ام همه تلاشم برای رسیدن به قهرمانی است. من در این سه روز فهمیده ام که کار راحت نیست و باید خیلی تلاش کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند