Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «سرگئی لاوروف»، وزیرخارجه روسیه  در تازه‌ترین اظهارات خود در واکنش به ادعای حضور ایران در وقایع اخیر دریای عمان گفت: مدارکی که آمریکا برای متهم کردن ایران ارائه می‌کند، غیرقابل استناد است.  

وزیر خارجه روسیه در ادامه افزود: ما خواستار تحقیقات دقیق و گسترده در این زمینه هستیم. این اتهام‌ها و افزایش تنش می‌تواند شرایط را به سمت تنش بیشتر هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نگران افزایش تنش هستیم.

این مقام روسی در ادامه اضافه کرد: ما همه طرف‌ها را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم. تنها راه حل ممکن این است که خویشتن‌داری کنیم و با انجام تحقیقات گسترده و توافق برای عادی‌سازی اوضاع، آرامش به منطقه بازخواهد گشت و امکان گفت‌وگو بین کشورهای منطقه فراهم می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: راه‌حل برای وضعیت کنونی در منطقه آرامش و تقویت گفت‌وگوها بین همه کشورهای منطقه خلیج فارس است. منظور من در واقع گفت‌وگو بین کشورهای عربی و جمهوری اسلامی ایران، با حمایت همسایگان، کشورهای عضو اتحادیه عرب، سازمان همکاری‌های اسلامی، پنج عضو دائم شورای امنیت و اتحادیه اروپا است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اتحادیه عرب ایران عمان وزیر خارجه آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است