Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@09:52:49 GMT

مرگ 15 نیروی نیجریه ای به دست بوکوحرام

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۷۴۲

مرگ 15 نیروی نیجریه ای به دست بوکوحرام

منابع امنیتی نیجریه از عملیات جدید تروریست های بوکوحرام خبر دادند که در این درگیری ها ۱۵ نیروی نظامی این کشور کشته شدند.

به گزارش ایرنا، منطقه شمال شرق نیجریه که از ۱۰ سال پیش صحنه درگیری‌های خونین میان نیروهای نظامی این کشور و تروریست‌های مسلح است، امروز (چهارشنبه) صحنه یکه تازی تروریست‌های بوکوحرام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد مظنون به عضویت در شاخه داعش در غرب آفریقا به یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر "گاجیرام" حمله کردند.

بر اثر این حمله ۱۵ سرباز نیجریه‌ای کشته و تعداد دیگری زخمی شدند. علاوه بر این تعدادی از سربازهای این پایگاه نظامی ناپدید شده‌اند که عملیات تفحص برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد.

تروریست‌های بوکوحرام علاوه بر حمله به این پایگاه نظامی، فروشگاه‌های این منطقه را غارت کردند.

همچنین در حملات انتحاری زنجیره‌ای روز دوشنبه گروه تروریستی بوکوحرام در جمع هواداران یک تیم فوتبال، سی تن کشته و دهها نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

مردم به دلیل نبود نیروهای امنیتی و پلیس در پی حمله مهاجمان، خانه و کاشانه خود را ترک کردند.

سازمان ملل متحد پیش تر اعلام کرده بود که در پی افزایش دور جدید خشونت‌های بوکوحرام در شمال شرق نیجریه بیش از ۳۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بوکوحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل