Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ ترافیک نونهالان و کودکان در قالب تورهای تفریحی و آموزشی به پارک ترافیک واقع در پارک شاهد کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: کودکان در این تورها ضمن حضور در بازی‌ها، جشن‌های ترافیکی و تماشای کلیپ‌های آموزشی، با موضوعاتی همچون فرهنگ ترافیک در حوزه کودکان، عبور ایمن کودک از خیابان و معابر، سلامت کودک در وسایل نقلیه و رعایت نکات دوچرخه سواری و آموزش کودکان به عنوان یک همیار پلیس آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: تورهای آموزشی و تفریحی پارک ترافیک هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال در کرمانشاه برگزار و تا کنون ۳۰۰ نفر به این پارک اعزام شده‌اند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: این پارک ترافیک دارای امکاناتی از قبیل شبکه معابر، میادین، تقاطع‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و زمین‌های ویژه بازی کودکان است که محیطی شبیه شهر واقعی را برای آموزش رانندگی و قوانین ترافیکی به کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در کانون‌های اوغات فراغت، مراکز مزبور می‌تواند از ظرفیت پارک ترافیک جهت آموزش عملی شهروندی فرهنگ ترافیک با هماهنگی قبلی استفاده کنند.

کد خبر 4645775

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند