Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:47:11 GMT

فرمانده کل ارتش: در دفاع از مقدسات جدی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۷۰۶

فرمانده کل ارتش: در دفاع از مقدسات جدی هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر موسوی عصر چهارشنبه در اولین همایش تجلیل و تقدیر از مدافعان حرم و رزمندگان ماموریت مستشاری که در مرکز آموزش توپخانه و موشکی اصفهان برگزار شد، گفت: در ادامه خط نورانی مقطع ویژه دوران دفاع از حرم، ما مصمم هستیم که اراده و جدیت خود تا به زیر کشیدن استکبار از اریکه تفرعن و غرور را با مقاومت نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این عزت و اقتدار به برکت خون شهیدان و مقاومت بدست آمده است و با پایداری و استقامت و وفادار ماندن به این راه، این عزت و اقتدار هم مستدام خواهد ماند و هیچ قدرتی نمی تواند به آن خدشه وارد کند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دوران دفاع مقدس، اراده و عزم این ملت بزرگ را در دفاع از کشور و انقلاب نشان داد و مقطع ویژه دوران دفاع از حرم، اراده و توانایی فرزندان ملت در دفاع از آرمان‌ها و ایستادگی برای تحقق آن را به جهانیان نشان می دهد.
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: شهیدان ما و خانواده های آنان به دنیا ثابت کردند که اگر ملتی اراده کند متجاوز را سرکوب کند، حتماً موفق خواهد شد.
فرمانده کل ارتش گفت: رزمندگان مدافع حرم، شهیدان این راه پرافتخار و خانواده‌های غیرتمند آنها به جهانیان نشان دادند که ما در دفاع از مقدسات و در برخورد قهر آمیز و نابود کننده با یاغیان دست آموخته شیطان، جدی هستیم و در این خط افتخار، به مرزها محدود نخواهیم ماند.
وی با بیان روایت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام که می فرمایند «فَوَاللَّهِ مَا غُزِیَ قَوْمٌ قَطُّ فِی عُقْرِ دَارِهِمْ‏ إِلَّا ذَلُّوا» تاکید کرد: اگر دشمنان ما بخواهند ما را در خانه درگیر کنند، ما آنها را در ورای درگاه خانه زمین‌گیر و سرکوب خواهیم کرد و این بار از هیمنه پوشالی اردوگاه استکبار، با سرکردگانش و اذناب حقیر منطقه ای آنها، چیزی باقی نخواهد ماند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق که دفاعی مشروع و جنگ اراده‌ها بود، توانست اراده ملت و نظام اسلامی را نشان دهد و هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را بشکند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز هفتم اردیبهشت ماه ورامین سیستم سپر موشکی رژیم صهیونیستی از چند لایه گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان تشکیل شده است که این لایه‌ها در عملیات وعده صادق فرو ریخت.

 وی افزود: در این عملیات هیبت پوشالی صهیونیست‌ها فروریخت، این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را شکست.

 محمودی ادامه داد: سیستم دفاعی که نفوذناپذیر قلمداد می‌شد و توسط هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی هم حمایت شد، اما موشک‌های جمهوری اسلامی آن را شکست، این موشک‌ها نه فقط رژیم صهیونیستی، بلکه سیستم دفاعی آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و سایر قدرت‌ها را نیز شکست و به بهترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی که از آنجا کنسولگری مورد هدف قرار گرفته بود، اصابت کرد و ابهت پوشالی و خانه سست‌تر از عنکبوت این رژیم را فرو ریخت و سیلی محکمی به گوش صهیونیست‌ها نواخت.

وی گفت: این حمله ترکیبی بود، یعنی یک حمله چند بعدی با استفاده از ابزارهای جنگ سایبری، موشک‌های بالستیک و کروز به همراه استفاده از پهپادهای هدایت شونده، هک، قطع برق، شناورهای دریایی برای عملیات‌های بازدارنده، و… این عملیات توازن قدرت نظامی و سیاسی در منطقه غرب آسیا را تغییر داد.

 خطیب جمعه ورامین گفت: این حمله بزرگ‌ترین حمله پهپادی و موشک‌های بالستیک به حساب می‌آید، این حمله غافلگیرانه نبود، بلکه رژیم صهیونیستی با اطلاع در بالاترین شرایط نظامی، پروازی، اطلاعاتی، ماهواره‌ای و سایبری قرار داشت، لذا ایران مقتدر با علم و آگاهی کامل و چشمان باز این اقدام را انجام داده است.

وی گفت: تعداد قابل توجهی از موشک‌ها به اهداف از قبل تعیین شده اصابت کرد و خسارات زیادی به بار آورد، پهپادهای ما طی هفت ساعت موشک‌های کروز ظرف سه ساعت و بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه به دشمن رسیدند، اول پهپاد ارسال شد، تا سیستم‌های پدافندی دشمن را بشکند.

 امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز فریاد دفاع از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا مانند تگزاس، هاروارد، میشیگان و کلمبیا به گوش می‌رسد، گفت: مجری یک شبکه غربی اخیر گفته است، شعارهای آیت‌الله از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد.

 وی گفت: باید زوایای مختلف این افتخار تبیین شود و به عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی بیش از پیش واقف شویم، ضمن اینکه مانند همیشه تاکید می‌کنم، رژیم صهیونیستی باید بداند، شکست او در برابر فلسطین قهرمان قطعی است و در آینده‌ای نه چندان دور دنیا پیروزی ملت فلسطین را خواهد دید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است