Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنها یک سال از قرارداد اوریگی باقی مانده است، نمایندگان او در حال مذاکره با لیورپول برای امضای قراردادی جدید هستند. 

طرفداری- لیورپول در تابستان ۲۰۱۹ دیووک اوریگی را به فروش نخواهد رساند؛ حتی اگر این به معنی از دست دادن رایگان او در سال آینده باشد.

به گزارش ملیسا ردی از ESPN، این بازیکن ۲۴ ساله با به ثمر رساندن چندین گل کلیدی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به تیمش کمک کردن تا به رقابت در لیگ برتر ادامه داده و قهرمان لیگ قهرمانان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همکاری بلند مدت طرفین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، آن‌ها از شرایط کنونی راضی هستند. مهاجم تیم ملی بلژیک از حضور در آنفیلد خوشحال است و باشگاه هم سعی می‌کند تا به طور تدریجی در روند مذاکرات پیشروی کند. لیورپول پیش از این با قرض دادن اوریگی به وولفسبورگ، نیمی از هزینه ۱۰ میلیون پوندی خود برای خریدن این بازیکن از لیل را جبران کرده است. گفتنی است که لیورپول انتظار دارد در تابستان امسال بازار آرامی را سپری کند. تمرکز اصلی آن‌ها در برهه فعلی، حفظ استخوان بندی تیم است. 


تمام گل های دیووک اوریگی برای لیورپول در فصل 2018/19

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا