Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی مشترک Economist/YouGov از برتری ۸ درصدی دموکرات‌ها بر جمهوری‌خواهان در انتخابات سال ۲۰۲۰ کنگره آمریکا حکایت دارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد ۴۷ درصد رای دهندگان ثبت‌شده قصد دارند در انتخابات آتی کنگره به نامزد‌های دموکرات حوزه‌های انتخاباتی خود رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۹ درصد نیز اعلام کردند به جمهوری خواهان رای خواهند داد. ۱۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز گفتند هنوز مطمئن نیستند به چه کسی رای خواهند داد.

۵۱ درصد رای دهندگان زن گفتند به دموکرات‌ها رای خواهند داد. ۳۵ درصد از آن‌ها نیز به جمهوری خواهان رای می‌دهند. این در حالی است که ۴۵ درصد رای دهندگان مرد به جمهوری خواهان و ۴۲ درصد از آن‌ها به دموکرات‌ها رای خواهند داد.

دموکرات‌ها در میان رای دهندگان سیاه پوست و لاتین تبار‌ها نیز برتری بیش از ۱۰ درصدی داشتند. این در حالی است که در میان رای دهندگان مرد، جمهوری خواهان با ۴ درصد از دموکرات‌ها پیش بودند.

در این نظرسنجی، شرکت کنندگان ۱۸ تا ۶۴ ساله حامی دموکرات‌ها بودند و در میان شرکت کنندگان ۶۵ سال و بالاتر، جمهوری خواهان از برتری ۹ درصدی برخوردار بودند.

این نظرسنجی از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن سال جاری میلادی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کنگره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند