Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نسبت به خودکشی زنان و دختران در حوزه تحت فرمانداری این شهرستان واکنش نشان داد و البته دلایل این خودکشی ها را متعدد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه مجازی شخصی خود (اینستاگرام) با اظهار تاسف از رواج پدیده شوم ”خودکشی” در بخش ”دیشموک ” آن شهرستان، دلایل این خودکشی ها را برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

”جعفر نیکبخت“، ابتدا دلیل خودکشی زن ۲۵ ساله باردار بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه را اختلافات خانوادگی زن و مرد عنوان کرد.

وی عدم آگاهی، فقر ، تهاجمی برخورد کردن مرد با رن، اطلاع نداشتن از جایگاه زن و موارد متعدد دیگر را از دلایل خودکشی زنان و دختران در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از ترویج خودکشی زنان و دختران در این بخش، تیم های مشاوره باهدف آگاهی بخشی به روستاهای بخش دیشموک اعزام و از سوئی کارگاههای آموزشی نیز در این ارتباط برگزار می شود.

نیکبخت از دایر شدن نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش دیشموک در روزهای آینده هم خبرداد و خاطرنشان کرد: افراد کم بضاعت این بخش تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد قرار می گیرند.

وی گفت: دکتر کلانتری استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد اولین سفر استانی را به سرکشی از بخش دیشموک اختصاص داده که قراراست این سفر فردا پنجشنبه سی ام خردادماه در زادگاه زنان و دختران خودکشی کرده حضور یابد.

به گزارش ایلنا، در یک ماه گذشته چهار دختر و زن در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد خودکشی کردند.

بخش دیشموک با دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله داشته که با وجود داشتن منابع متعدد توسعه ای، متاسفانه از محرومیت فراوانی رنج می برد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بهزیستی خودکشی زن و مرد زنان مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد