Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه یادگاری عصر چهارشنبه در حاشیه نشست راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک با اشاره به دستور کار این نشست در خصوص تصویب ۳۰ پروژه اختصاصی اقتصاد مقاومتی استان برای پیگیری و اجرا، اظهار داشت: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعدادی پروژه در مرکز به صورت ملی وجود دارد که به وزارتخانه‌ها ابلاغ می‌کنند و وزارت خانه‌ها برش ملی و برش استانی را به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال قرار شد به جز پروژه‌های ملی که از برش استانی است، ۳۰ پروژه که می‌تواند در اشتغال زایی استان، رفع چالش‌های این حوزه و در رونق تولید استان نقش داشته باشد، مشخص و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوب شود و به عنوان پروژه‌های امسال تا پایان سال به نتیجه برسد و انجام آن مورد نظارت و پیگیری قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: این ۳۰ پروژه به کمک دستگاه‌های اجرایی و معاونت اقتصادی استانداری در بخش اقتصادی و آب، برق، زیرساخت‌های شهرک های صنعتی، عمرانی، گردشگری، زیست محیطی، بازآفرینی شهری (۳۳۷ واحدی مسکونی امیرکبیر، باغ خلج) و … مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

یادگاری بیان کرد: قرار است این پروژه‌ها در سامانه نیپا (سامانه اقتصاد مقاومتی) ثبت و رصد شود و علاوه بر آن پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۳۰ پروژه اختصاصی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی اولویت امسال هستند.

کد خبر 4645855

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان