Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور نخست رقابت‌های قهرمانی شطرنج غرب آسیا همه نمایندگان ایران به جز انوشا مهدیان به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، در دور نخست رقابت‌های شطرنج غرب آسیا در اردن احسان قائم مقامی با ریتینگ ۲۵۳۱ مقابل نماینده اردن با ریتینگ ۲۰۷۴، آرین غلامی با ریتینگ ۲۵۳۰ برابر فواد مقداد از فلسطین با ریتینگ ۱۹۹۷ و امیررضا پوررمضانعلی با ریتینگ ۲۴۶۶ مقابل نماینده عربستان با ریتینگ ۱۹۹۴ به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان این مسابقات تنها ۱۰ شطرنج باز حضور دارند که سارا سادات خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۷۸ برابر انوشا مهدیان با ریتینگ ۲۰۷۸ به برتری رسید.
مبینا علی نسب نیز با ریتینگ ۲۲۵۶ برابر نماینده‌ای از اردن با ریتینگ ۲۰۱۳ پیروز شد.

رقابت‌های زون غرب آسیا از امروز به میزبانی اردن آغاز شد و تا ۶ تیرماه ادامه خواهد داشت.

نفرات قهرمان در بخش آقایان و بانوان غرب آسیا، جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ که در کشور روسیه برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند. ایران در این رقابت‌ها ۶ نماینده دارد.

پیش از این پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی و علیرضا فیروزجا موفق به کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان