Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@01:06:40 GMT

وضعیت فیلم های آخر هفته

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۰۱۲

وضعیت فیلم های آخر هفته

خبرگزاری برنا چهار فیلمی که این روزها به تازگی بر پرده سینماها رفته‌اند را معرفی می‌کند.

«زهرمار»   

کارگردان: سید جواد رضویان 

تهیه کنندگان: جواد نوروزبیگی 

سال ساخت: ۱۳۹۷

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب

سایر عوامل:

نویسنده: پیمان عباسی، مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: حسن حسن‌دوست، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، صدا: محمود خرسند، موسیقی: رضا خسروی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، جلوه‌های ویژه بصری: امیرحسین سحرخیز، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکس: کوروش جوان، مدیر تبلیغات :علی زادمهر ،فضای مجازی : سعید حسینی ،ساخت تیزر و آنونس میثم صمدیس،گرافیست و طراح پوستر: عرفان بهکار ،موشن گرافیک : یاسین الله دادیان ،سرمایه‌گذاران: احسان درخشان، جواد نوروزبیگی، محسن خباز، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، پخش: شرکت سینمایی نمایش گستران

پخش:

نمایش گستران

تاریخ اکران:

۹۸/۰۳/۲۹

درباره فیلم

رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

«دوباره زندگی»  

کارگردان: رضا فهیمی 

تهیه کنندگان: حسین پورمحمدی 

سال ساخت: ۱۳۹۷

بازیگران: گلاب آدینه ، شمس لنگرودی

فیلمنامه نویس : مجید اسماعیلی، امیرمحمد عبدی

درباره فیلم: مرد و زن میانسالی قصد رفتن به خانه‌ سالمندان را دارند اما دست روزگار آن‌ها را مجبور به ادامه‌ زندگی در کنار یکدیگر می‌کند.

«سرخ‌پوست»

کارگردان: نیما جاویدی

تهیه کننده: مجید مطلبی

سال ساخت: ۱۳۹۷

بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی

سایر عوامل:

فیلمنامه‌نویس: نیما جاویدی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: ایرج شهزادی، چهره‌پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: شیما میرحمیدی، تدوین: عماد خدابخش، صداگذار: ایرج شهزادی، موسیقی: امین کوشا

پخش: فیلمیران

تاریخ اکران:

۹۸/۰۳/۱۵

درباره فیلم

سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...

«شبی که ماه کامل شد»

کارگردان: نرگس آبیار

تهیه کننده: محمدحسین قاسمی

سال ساخت: ۱۳۹۷

بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان

سایر عوامل:

نویسنده: نرگس آبیار- مرتضی اصفهانی/ مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان/ طراح صحنه: محمدرضا شجاعی/ طراح لباس: محمدرضا شجاعی/ طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری/ تدوین: حمید نجفی راد/ موسیقی متن: مسعود سخاوت دوست/ صدابردار: مهدی صالح کرمانی/ صداگذار: آرش قاسمی/ جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی/ جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ/ مدیر تولید: بهزاد هاشمی/ سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی/ دستیار اول کارگردان: امین خنکال/ عکاس : امید صالحی/ مدیر تدارکات: سعید اکبری

پخش: نور تابان

تاریخ اکران:

۹۸/۰۳/۱۵

درباره فیلم

روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد...

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر تهران عشق فضای مجازی فیلم های سینمایی گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن ۷۱ هزار مسکن در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت گفت: علاوه بر رتبه اول استان قم در سرعت ساخت ین مسکن‌ها از کیفیت کاملی هم برخورد دارند و ۵ عامل نظارتی بر پروژه‌ها نظارت دارند.

وزیری راد گفت: بانک‌های دولتی در حوزه پرداخت وام فعال عمل کردند، اما بانک‌های خصوصی باید وارد شوند تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تعدادی از پروژه‌هایی که از طرح قبلی مسکن مهر مانده بود تا مهر تحویل تمامی پروژه‌های باقیمانده دولت قبل تا بهمن ماه تحویل می‌شوند.

وزیری راد افزود: در استان قم هیچکس از پروژه‌ها خارج نشده است و خرید و فروش فیش‌ها همچنان ممنوع است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در فضای کاری استان قم به بیش از ۱۲ هزار نفر کارگر کارگاه‌های تولیدی و خدماتی نیاز داریم گفت کارگر ماهر و نیمه ماهر و تکنسین جز این نیاز‌ها در قم هستند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در حال حاضر اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم به صورت رایگان در حال آموزش و مهارت آموزی است و شهروندان می‌توانند حداکثر استفاده را از این فرصت آموزشی داشته باشند.

وزیری راد همچنین گفت: در استان قم بیش از ۹۰ درصد شهروندان یارانه را دریافت می‌کنند و هک ۱ تا ۵ را عموماً کارگران تشکیل می‌دهند.

او  افزود: از نظر حقوق و مزایا هیچ تفاوتی بین کارگران عادی و معلول نیست و بکارگیری معلولان در فضای کار تخفیفات ویژه‌ای را برای کارفرمایان دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دوازدهم اردیبهشت ماه اول می‌روز جهانی کارگر است گفت تمامی کارگران در این روز تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی