Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عظیم ملک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان کردستان نیاز دارد که قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن بیشتر به بازار شناسانده شود و یکی از راه‌های تحقق این مهم برپایی نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های حمایتی هم چون سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با تمام توان در خدمت تولید کننده و بخش صنعت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان افزود: می‌طلبد فعالان اقتصادی بخش‌های خصوصی و دولتی هم برای معرفی استعدادها و توانمندی‌های تولیدات استان به بازارهای داخلی و خارجی نهایت همکاری را باهم داشته باشند.

ملک یادآور شد: هر چند در شرایط اقتصادی امروز کشور، تحریم‌های ظالمانه آمریکا، وجود دارد ولی تولیدکنندگان با تمام توان چرخ‌های تولید را همچنان فعال نگه داشتند و توانستند با رونق تولید و صادرات غیر نفتی این تهدید را به فرصت تبدیل کنند و این بیانگر همت والا، عزم راسخ و توانمندی و ظرفیت حوزه تولید است.

وی بر یافتن بازارهای هدف داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: قوانین حمایت از سرمایه گذار خارجی در مراکز خدمات سرمایه گذاری استان‌ها وابسته به سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران جزو قوانین مترقی و به روز در دنیا است.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان‌ها به ریاست استاندار و دبیرخانه ادارات امور اقتصادی و دارایی ایجاد شده است، گفت: این مرکز حمایت خود را از امنیت سرمایه خارجی اعلام کرده است.

ملک با اشاره به اینکه به همت کارشناسان مجرب این اداره کل بسته و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان توسط شرکت مشاور و براساس فرمت های بین المللی تدوین و تهیه شده است، تاکید کرد: تاکنون ۴۱ فرصت سرمایه گذاری در استان به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده ارائه به سرمایه گذاران خارجی است و دفترچه فرصت‌های سرمایه گذاری استان هم با زبان کُردی تهیه شده است.

نمایشگاه رونق تولید از ۲۷ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کردستان در سنندج بر پا شده و تا ۳۱ خرداد هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

۹۹۳۶/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس