Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار فارس گفت: در سیل اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به استان فارس خسارت وارد شد که ۳۰۰ میلیارد آن مربوط به باغات استان بود. عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه ۲۱ شهرستان در استان فارس متاثر از سیل شدند، افزود: در سیل اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به استان فارس خسارت وارد شد که ۳۰۰ میلیارد مربوط به باغات استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ستاد اجرای فرمان امام (ره) مبلغ ۳ میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان شیراز مصوب کرد و  این هفته آخرین بسته لوازم خانگی  که حدود ۶۶۴ بسته شامل یخچال، گاز و فرش و تلویزیونی بود را تحویل دادیم.
استاندار فارس تاکید کرد: در طول دو ماه اخیر خانه‌های سیل‌زدگان گِل‌برداری و شست‌وشو و همچنین  ۲۰۷ واحد منزل ترمیم و تعمیر شد.   بیشتر بخوانید: استاندار فارس: تا اواسط ماه رمضان کلیه واحدهای تعمیری شهر شیراز تحویل داده می‌شوند  استاندار فارس: ۵۰ درصد خانه‌هایی که در سیل شیراز خسارت دیدند، تعمیر شدند   رحیمی یادآور شد: در حادثه سیل در استان فارس تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که بیش از پنج هزار واحد آن نیاز به احداث دارند. کار تعمیر منازل مسکونی در شهر شیراز به اتمام رسیده و در روستا‌ها نیز تمام منازلی که نیاز به تعمیردارند، وام و تسهیلات برای این امر را دریافت کرده اند.

استاندار فارس با بیان اینکه خسارات سیل در شهر شیراز و محله سعدی را کامل بازسازی کرده‌ایم، افزود: کلیه اقلام مورد نیاز مردم را نیز در اختیارشان گذاشته‌ایم.
وی با اشاره به پرداخت وام و تسهیلات برای خسارت دیدگان در سیل استان فارس بیان داشت: تاکنون هر کسی که از سیل خسارت دیده، برایش پرونده تشکیل شده و وام‌هایش را دریافت کرده است تمام گروه‌های مردم نهاد، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی پا در میدان گذاشتند و امور به خوبی در حال سامان یافتن است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار فارس خسارات سیل وام و تسهیلات محله سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان