Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@22:39:22 GMT

منابع طبيعی لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۳۱۷

منابع طبيعی لرستان

نام شخص حقوقی اداره کل منابع طبيعی و ابخيزداری لرستان  

کد فراخوان ۳,۲۰۵,۷۰۸ - سه ميليون و دويست و پنج هزار و هفتصد و هشت   تاریخ آخرین به روز رسانی ۳۰ / ۳ / ۱۳۹۸ - سی ام خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تعداد دفعات بازدید ۰ - صفر   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری دو مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 8600000000   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ پيام غرب   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۳۰ / ۳ / ۱۳۹۸ - سی ام خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۶ / ۴ / ۱۳۹۸ - شانزدهم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۵ / ۴ / ۱۳۹۸ - پانزدهم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۵ / ۴ / ۱۳۹۸ - پنجم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۶ / ۶ / ۱۳۹۸ - شانزدهم شهريور ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - لرستان - دلفان   موضوع عمليات آبخيزداری در حوزه سد کرخه- حوزه آبخيز کاکاوندغربی شهرستان دلفان در سال ۹۸   دستگاه مناقصه گزار اداره کل منابع طبيعی و ابخيزداری لرستان   محل دریافت اسناد کليه مراحل برگزاری مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايی پاکتها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (ستاد) به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir انجام خواهد شد.   طبقه بندی موضوعی
  ساير

  توضيحات ارايه تصوير گواهی صلاحيت معتبر شرکتهای کشاورزی و منابع طبيعی با پايه حداقل ۵ دارای گواهينامه صلاحيت از سازمان مديريت و برنامه ريزی (معتبر در سامانه ساجار) پيشنهاد دهنده ضروری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منابع طبيعی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، گفت: بارش باران های بهاری شب گذشته در بیشتر شهرستان باعث جاری شدن روان‌آب و تشکیل سیلاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا نصرآبادی با اشاره به وجود بیش از 2300  سازه آبخیزداری در سطح استان، اظهار داشت: تا ظهر پنجشنبه حدود 13 میلیون مترمکعب رواناب در این سازه‌ها مدیریت شده‌اند و با توجه به ادامه بارندگی‌ها این میزان افزایش خواهد داشت. 

وی افزود: وجود این سازه‌ها باعث شد، حجم زیادی از سیلاب مدیریت و میزان خسارت‌های کاهش یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به پیامدهای تغییر اقلیم، گفت: تغییر زمان بارندگی‌ها و نیز نوع آن که شکل رگباری به خود گرفته و همچنین خشکسالی‌ها که موجب از بین رفتن پوشش گیاهی و کاهش نفوذ پذیری خاک شده است، سیلابی شدن بارش‌ها را به دنبال دارد.

نصرآبادی تصریح کرد: در این بارندگی‌ها دو بندسار که متعلق که متعلق به این اداره کل نبوده شکسته است و خساراتی به بار آورده است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از شهروندان تقاضا کرد: قبل از ساخت بندسار با مراجعه به ادارات منابع طبیعی از مشاوره فنی رایگان همکاران این اداره کل برخوردار شوند تا در زمان وقوع سیلاب متحمل خسارت نشوند. 

وی ادامه داد: وجود سازه‌های آبخیزداری در کنار طرح‌های نهالکاری می‌تواند شرایط منطقه را برای کاهش پیامدهای خشکسالی و سیلاب بهینه کند. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان