Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@14:07:30 GMT

حجاب الگوی خانواده وجامعه سلامی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۳۹۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :آیت الله مصطفی علما در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان که در جمع نمازگزاران مسجد حاج شهبازخان حضور یافته بود، اظهار داشت: مقابله با بدحجابی موضوعی است که از اهمیت فراوان برخوردار بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول و نهادهای نظارتی نسبت به موضوع ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی سال‌های اخیر پلیس به عنوان تأمین کننده امنیت جامعه بسیار خوب به مسئله ورود و اقدامات مؤثری در خصوص مقابله با بدحجابی انجام داده است، گفت: سایر دستگاه‌ها نیز باید مسئولانه به موضوع ورود پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: صادر کردن فرهنگ بی حجابی در جامعه اسلامی یکی از برنامه‌هایی است که طی سال اهای اخیر دشمنان با جدیت آن را دنبال کرده‌اند که لازم است در این راستا دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی برنامه‌های لازم را برای مقابله با این حربه دشمن را اجرا کنند.

وی همچنین خواستار برخورد پلیس با خودروهایی شد که سرنشینان آن بدحجاب بوده و یا اصلاً حجابی رعایت نمی‌کنند و گفت: این موضوع با آموزه‌های دینی ما در تضاد است.

آیت الله علما گفت: البته طبق گزارشات ارسالی برخوردهایی در این خصوص صورت و حتی خودروهایی نیز در این راستا توقیف شده و انتظار می‌رود که این برخوردها البته با حفظ شأن و کرامت انسانی افراد ادامه یابد.

وی در پایان با قدردانی از مجموع اقدامات پلیس حمایت خود را از طرح‌های این نهاد در برخورد با موضوع بدحجابی اعلام و ابراز امیدواری کرد با کارهای فرهنگی شاهد باشیم که معدود افراد بدحجاب متوجه رفتار نامناسب خود شده و اهتمام لازم را در خصوص رعایت پوشش مناسب را داشته باشند.

     

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد