Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:00:51 GMT

نجات دختر در حال غرق شدن توسط کارگر قهرمان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۵۷۶

نجات دختر در حال غرق شدن توسط کارگر قهرمان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره‌آور نجات یک کودک در حال غرق شدن در یکی از رودخانه‌های کشور چین را به تصویر می‌کشد. این دختر ۳ ساله که پس از سقوط در رودخانه روی سطح آب شناور مانده بود توسط یکی از شاهدان عینی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت کارگر که در یک پروژه محلی در حال کار بودند با شنیدن فریاد‌های این زن بلافاصله خود را به کنار رودخانه رساندند و یکی از آن‌ها با پریدن به داخل آب توانست جان کودک را نجات دهد.

ویدئویی که توسط یکی از افراد محلی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه نجات این دختر خردسال را نشان می‌دهد. در این ویدئو مادر هراسان این دختر در کنار رودخانه که با فریاد زدن از اهالی کمک می‌خواهد دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد دو مرد جوان بلافاصله خود را به وسط رودخانه رسانده و یکی از آن‌ها با گرفتن کودک که روی آب شناور است او را به کنار رودخانه منتقل می‌کند.

در حالی که کودک در اثر وارد شدن مقدار زیادی آب به ریه هایش کاملا بیهوش شده است یکی از حاضران با انجام عملیات نجات احیای قلبی ریوی (CPR) موفق به نجات جان او می‌شود. لحظاتی بعد کودک با انجام عملیات نجات از بیهوشی خارج شده است و شروع به گریه کردن می‌کند. در ادامه این دختر به یک بیمارستان محلی منتقل و پزشکان آزمایشات لازم را برای درمان کودک انجام دادند. این دختر پس از چند ساعت از بیمارستان مرخص شد. هنوز نام ۷ مرد قهرمانی که با شنیدن فریاد‌های مادر کودک به کمک او شتافتند منتشر نشده است.

پس از انتشار گسترده این ویدئو خبرنگاران از رئیس شرکتی که این هفت کارگر در آن مشغول بکار بودند خواستند تا نام آن‌ها را اعلام کند. در مصاحبه رئیس شرکت مشخص شد که خواست کارگران این بوده تا ناشناس باقی بمانند. در این مصاحبه رئیس کارگران از قول آنها گفت که خواسته کارگران این است که افراد دیگر نیز در صورت قرار گرفتن در چنین موقعیت‌هایی همین کار را انجام دهند.

گفتنی است؛ این اتفاق پنجشنبه هفته گذشته و در شهر «دویان» چین رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نجات دختر در حال غرق شدن در آخرین لحظات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث کودک غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

کودکی در سیلاب رودخانه پشترود بم گرفتار شد و مردم برای نجات او با هوشیاری اقدام می‌کنند.

دریافت 808 KB

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز