Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:17:56 GMT

تشکیل هسته مرکزی یاوران نماز در قم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۷۱۸

تشکیل هسته مرکزی یاوران نماز در قم

هسته مرکزی یاوران نماز متشکل از کارشناسان مسایل فرهنگی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از ستاد اقامه نماز، «محمد خامه یار» در اولین جلسه هفته یاوران نماز هدف از تشکیل آن را ارائه طرح‌ها و مدل‌های جدید در ترویج نماز عنوان کرد و گفت: به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بهبودی وضعیت نماز در جامعه هستیم و یاوران نماز که شاکله آن نیرو‌های نخبه و تأثیرگذار در مسایل فرهنگی هستند می‌توانند در رسیدن به این هدف، گام‌های خوبی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز قم خاطرنشان کرد: در مرحله اول همه توان ما در توسعه نماز مدارس، آشنایی بهتر و بیشتر جوانان و نوجوانان دانش‌آموز به مسایل نماز باشد و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، همه شرایط برپایی نماز جماعت مناسب و ترویج فرهنگ معارفی نماز را فراهم کنیم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز قم خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل برای برپایی دوره‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و همه مراکز عمومی با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز را داریم.

 

وی گفت: در ترویج فرهنگ نماز از هر ایده جدید و کاربردی استقبال می‌کنیم.

 

در این جلسه که یاوران نماز دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و برخی ادارات حضور داشتند بر استفاده از فضای مجازی برگزاری مسابقات نماز در فضای مجازی، برگزاری دوره‌های نماز در برنامه‌های اوقات فراغت مورد تأکید قرار گرفت.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز مجلس دهه کرامت اوقات فراغت بیرجند خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خبرگزاری شبستان مسجد نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با هیات اندیشه‌ورز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور است که گویای این است موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش و رفع آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد در این راستا از همه ساز و کارهای مادی و معنوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود و این از برنامه‌های راهبردی و کلان نظام است.

بهرام‌نیا افزود: یکی از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم مسئله‌محوری است که در استان ایلام هم بحث آسیب‌های اجتماعی و خودکشی یکی از این مسایل است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برای آسیب‌های اجتماعی هر استان باید یک نسخه واحد تهیه کرد چرا که شرایط اقتصادی و ویژگی‌های قومیتی و فرهنگی هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر ظرفیت علمی صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها، تاکید کرد: هیات اندیشه‌ورز دارای اندوخته‌های علمی و تجربی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد کاهش خودکشی باشیم.

کد خبر 6100206

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس