Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید امین قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این تسهیلات به منظور توسعه تأسیسات گردشگری و رونق تولیدات صنایع دستی استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی همچنین برگزاری جلسات مکرر از طریق ستاد تسهیل سرمایه گذاری، شورای گفتگوی بخش خصوص و دولت، جلسات پروژه‌های کلیدی استان و کارگروه اشتغال و سرماسرمایه گذاری استان را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکل سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین گفت: ۳۲ نشان مرغوبیت صنایع دستی توسط استان کسب شده که از این تعداد ۲۶ نشان ملی و ۸ نشان یونسکو و جهانی است.

وی افزود: اهداف برگزاری نشان ملی مرغوبیت کالای صنایع دستی، کمک به ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس فاکتورهای تعیین شده نشان بین‌المللی مرغوبیت صنایع دستی یونسکو است.
 

قاسمی بیان کرد: براساس تفاهم نامه همکاری بین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان با بانک گردشگری با محوریت حمایت و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی در کشور و ابلاغ دستورالعمل مربوطه به ادارات کل، صاحبان کارگاه‌های صنایع دستی می‌توانند با مراجعه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان و طی روال قانونی از این تسهیلات استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: این تسهیلات به میزان یک تا پنج میلیارد ریال با نرخ ۱۰ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه است.

۷۲۷۴/‏۶۰۶۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه لرستان، اظهار داشت: اعتبار مربوط به جز سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است پرداخت ۷۰ درصدی است که امیدواریم باتوجه‌به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار لرستان در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیم، ی گفت: در جز چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به‌خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

کد خبر 6094995

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب