Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:24:20 GMT

افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۸۹۹

افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

عباس جشمیدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: افراد نباید از فرصتی که نظام برای آنها فراهم کرده برای زیرسئوال بردن خدمات دولت استفاده کنند.

وی بیان کرد: کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند به جای تخریب برنامه های خود را اعلام کنند و هرگونه سیاه نمایی خدمات نظام بعنوان خط قرمز ما به شمار می رود و در هیات های اجرایی لحاظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر اضافه کرد: وظیفه مجریان انتخابات نیز رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی یادآور شد: آرای مردم امانتی است در اختیار مجریان امر انتخابات و هرآنچه مردم انتخاب می کنند برای ما مهم و محترم است.

جمشیدی ادامه داد: با وجود همه محدودیت های اعتباری ولی تاکنون کارها و خدمات زیادی در سطح استان انجام شده است و این ظلم به دولت است که عده ای با کمال بی انصافی در فضای مجازی خدمات دولت و نظام را هدف قرار می دهند.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کشور گفت: امروز استکبار جهانی با عوام فریبی درصدد است به دنیا القا کند "ما خواهان مذاکره هستیم اما ایران حاضر به گفت وگو نیست.

جمشیدی بیان کرد: در این شرایط خاص توجه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده درست از منابع مهمترین راهکار برای مقابله با دشمن به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه تنها یک ماه به پایان سال مالی ۹۷ باقی مانده است دستگاه هایی که هنوز اعتبارات خود را هزینه نکردند هرچه سریعتر نسبت به هزینه کرد اعتبارات خود اقدام کنند.

فرماندار بوشهر افزود: با توجه به برگزاری کمیته برنامه ریزی در شهرستان بوشهر انتظار می رود دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به تبادل تفاهم نامه ها و موافقت نامه ها اقدام کنند.

جمشیدی اضافه کرد: رویکرد شهرستان بوشهر بهره برداری از پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاست که بخشی از آنها در سال های گذشته افتتاح و بخش دیگری نیز در هفته دولت و دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در خصوص احتمال وقوع آتش سوزی ها در سطح مراتع گفت: وزش بادهای گرم احتمال آتش سوزی در سطح مراتع را افزایش می دهد به همین دلیل منابع طبیعی و همه دستگاه های عضو مدیریت بحران باید در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

جمشیدی بر ضرورت رعایت الگوی مصرف در بحث برق و آب و کاهش هزینه‌ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۵

برای عبور از تابستان گرم رعایت الگوی مصرف از سوی مردم و دستگاه های اجرایی است

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صرفه جویی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود