Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@13:58:26 GMT

وقف باغ زیتون طارم برای فعالیت‌های قرآنی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۰۴۲

وقف باغ زیتون طارم برای فعالیت‌های قرآنی

داود قاسملو، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یک باغ زیتون به مساحت 3 هکتار با 500 اصله درخت زیتون در طارم وقف شد.
وی ارزش این باغ را 600 میلیون تومان برشمرد و گفت: این وقف برای فعالیت‌های قرآنی و تعزیه‌داری در این شهرستان به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این تعداد وقف‌های قرآنی خیلی اندک بود، ابراز کرد: خوشبختانه با همکاری رسانه‌ها وقف‌های قرآنی روبه‌ افزایش است و شمار آن‌ها به 34 مورد رسیده است.
وی به ضرورت توسعه وقف در جامعه اشاره کرد و افزود: وقف سنت حسنه‌ای است که با اجرای نیت واقفان نسل‌های بعدی هم از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول، فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی، فعالیت‌های نوین و دانش‌بنیان، ازدواج، رسانه و حوزه‌های دیگر را از نیازهای جامعه برای ثبت وقف جدید دانست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان وقف وقف قرآنی باغ زیتون طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری