Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@00:12:02 GMT

بیت کوین به بیشترین مقدار یک سال گذشته خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۱۵۸

خرداد؛ بیت کوین در حالی احساس می‌کند که رقیب دیگری به بازار آمده است که فیس بوک کیف پول مجازی خود را تحت عنوان کالیبرا تا سال ۲۰۲۰ در وبسایت خود و واتس اپ ارائه خواهد کرد
به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، بیت کوین به رقمی بیش از ۹ هزار دلار برای اولین بار طی یک سال رسیده است. یک کارشناس اقتصادی گفته است که در سال ۲۰۱۹ شاهد رکورد عجیب و غریب بیت کوین خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افزایش در حالی صورت گرفته است که فیس بوک اعلام کرده که ارز جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد. تحلیلگر «کرنراستون  ماکرو» به سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرده است که به احتمال زیاد در هفته‌های آتی ارزش این ارز مجازی به مقدار ۱۰ هزار دلار خواهد رسید.
مطابق نموداری که شاهد آن خواهیم بود «ورث » اعلام کرده است شاهد یک حرکت وحشی دیگر در بازار بیت کوین خواهیم بود.
مطابق به پیش بینی «کوینز دسک» ارزش بیت کوین به میزان ۹ هزار و ۳۸۱ دلار در پایان هفته خواهد رسید. بیت کوین امروز چهارشنبه به وقت گرینویچ در مقدار ۹ هزار و ۱۶۸ دلار بسته شد.
این اخبار به طوری اعلام می‌شود که فیس بوک ارز لیبرا را در اختیار دو میلیارد کاربر فیس بوک قرار خواهد داد تا به طور رایگان بتوانند در بین یکدیگر پول جابه‌جا کنند. همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که فیس بوک با بحران عدم اعتماد از سوی دولت فدرال آمریکا مواجه است.
 لیبرا توسط زیرساختی تحت عنوان کالیبرا ایجاد شده است. این کیف پول مجازی از سال ۲۰۲۰ قابلیت استفاده خواهد داشت. برچسب ها: بیت کوین

منبع: خرداد

کلیدواژه: بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته

سردار سیدتیمور حسینی اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت)در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۰۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!