Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:33:47 GMT

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی تحویل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۴۷۹

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی تحویل شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اهدای این جهیزیه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهیزیه ها با اعتبار ٤۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه برای نوعروسان مناطق محروم روستایی تهیه شده است.
سرگرد علی اصغر عزیزی فر با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها به مناسبت کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان اهدا می‌شود، افزود: بسیج سازندگی از سال ۹٤ و همزمان با آغاز برنامه‌های کنگره ٥٤۰۰ شهید در مجموع یک هزار سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این جهیزیه ها شامل یک دستگاه یخچال، تلویزیون، فرش و برخی اقلام ضروری مورد نیاز نوعروسان برای شروع زندگی مشترک است.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۲ سری ۵۴۰۰ عددی بسته‌های معیشتی و البسه نیز تهیه و در میان مردم مناطق محروم استان توزیع شده که اعتبار آن به همراه جهیزیه سال‌های گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.
سرگرد عزیزی فر گفت: بسیج سازندگی در این مدت در روستاهای استان ۲۲ هزار و ۳٥۰ پروژه غیر عمرانی در حوزه محرومیت زدایی اجرا کرده است.
وی یادآور شد: ٦ هزار و ٥۰۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی هم در قالب اردوهای جهاد اجرایی شده و هم اکنون ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی نیز با مشترکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کردستان در دست اجراست.

۹۹۳۷/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنندج سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار