Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، «کامالا هریس» یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در مصاحبه با این شبکه گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، واشنگتن را به برجام بازخواهد کرداند.

وی در عین حال گفت که مفاد موشکی را نیز در توافق هسته‌ای خواهد گنجاند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هشتم ماه می سال گذشته در اقدامی یکجانبه کشورش را از برجام خارج کرد؛ اقدامی که با واکنش منفی جامعه بین الملل رو‌به‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم