Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا پیوندی صبح پنج شنبه در نشست مدیریت پسماند شهرداری سمنان به میزبانی سالن جلسات این ارگان، درباره پروژه‌های برجسته سازمان مدیریت پسماند در شش ماه اول سال ۹۸، توضیح داد: خریداری و راه اندازی دومین دستگاه سمی تلیر برای توسعه ناوگان موتوری و فعالیت در ایستگاه انتقال موقت پیماند های شهری سمنان یکی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصب باسکول ۶۰ تنی اتوماتیک در شهرک بازیافت سمنان از دیگر اقداماتی است که می‌تواند گامی بلند در راستای تجهیز شهرک بازیافت محسوب شود که به حمد الله اعتبارات این موضوع دیده شده است.

راه‌اندازی نرم‌افزار بازیافت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان همچنین گفت: آغاز عملیات احداث واحدموتوری در ایستگاه انتقال موقت بازیافت شهری سمنان از دیگر اقدامات این سازمان در سال ۹۸ خواهد بود که به ارتقای سیستم بازیافت موجود کمک می‌کند.

پیوندی بیان کرد: از دیگر اقدامات برجسته برای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان سمنانی، اشاعه فرهنگ تفکیک پسماند خشک و تر و حرکت به سمت شهر هوشمند و طراحی نرم افزار و سامانه سیوا برای جمع آوری پسماند خشک از مبدا با مشارکت سازمان معاونت فناوری و اطلاعات شهرداری سمنان است که در روزهای آتی راه‌اندازی خواهد شد.

وی در دیگر بخش سخنان خود ابراز کرد: در هفته جاری تفریغ بودجه سال ۹۷ وارائه شرح فعالیت‌های یک ساله سازمان، تفریغ بودجه سال ۹۷ پس از نقد و بررسی‌های لازم از سوی شورای سازمان پسماند شهری شهرداری سمنان به تصویب رسیده است.

کد خبر 4646048

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان شهر هوشمند سمنان بازیافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم جمع آوری هوشمند پسماند خشک فعالیت خوبی داشته و پس از کلان‌شهر مشهد، فعال‌ترین شهر در این حوزه تبریز است.

وی افزود: ثبت‌نام هشت هزار نفر در طول سه ماه گذشته در سامانه بهروب آمار خوبی است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا پسماند شهری، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای با ۶۰۰ مدرسه در نقاط مختلف شهر برای استفاده از بهروب منعقد کرده و مقرر شد پسماند مدارس ۳۰ درصد بالاتر از قیمت پایه خریداری شود.

هراتی ادامه داد: ۳۰ درصد عوارض شهروندی کسانی که با سازمان مدیریت پسماند همکاری می‌کنند دریافت نمی‌شود.

کد خبر 747434

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند