Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@09:45:25 GMT

بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان کیار

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۰۳۸

بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛کارگاه آموزشی تخصصی و مهارت افزایی مدیران سیاسی بسیج شهرستان کیار با حضور رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها، مدیران سیاسی بسیج و فرماندهان پایگاه های مقاومت برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه کیار هدف از برگزاری این برنامه را ارتقاء آگاهی سیاسی و تقویت بینش و بصیرت سیاسی  بسیجیان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار شیروان اسدی افزود: پاسخ به شبهات سیاسی فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه ها و پویا و فعال سازی شبکه هادیان سیاسی بسیج با بهرمندی از ظرفیت نخبگان بسیجی از اهداف دیگر برگزاری این برنامه می باشد.

دراین برنامه با حضور حاج ایوب زمانی از مدرسان دانشگاه، بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، روش ها و راه های اجرایی نمودن آن و ترسیم و تبیین نقشه راه بسیج با استناد به بیانیه گام دوم مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شهرستان کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم