Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مراسم بهره برداری از تقاطع بزرگ وغیرهمسطح شهید الله دادی در هتل گواشیر کرمان برگزار شد.

دراین مراسم سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان گفت: در ابتدای دوره شورای جدید و شهرداری تصمیم گرفتند که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند و در این راستا با قرار گاه شهید رجائی به توافق رسیدیم که پروژه‌های شهری در دست اجرای آنها مستمر به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این توافق حاصل شده و سه پروژه در حوزه کاری قرارگاه انجام و به اتمام رسیده است.

عالم زاده بیان داشت: ارتقا کیفیت حمل و نقل درون شهری از جمله اهداف دیگر شورای جدید و شهرداری بوده است و همزمان با اتمام پروژه‌ها باید توجه ویژه به مسائل محله‌ای مردم شود و در این راستا امیدواریم راه و شهرسازی هم به ما کمک کند.

شهردار کرمان تصریح کرد: اجرایی کردن پارک گردشگری از  اقدامات دیگرما در شهرداری است که مراحل مطالعاتی آن انجام و در فاز اول آن در کنار پردسیان قائم و فاز دوم در کنار پارک شورا  باید به بهره برداری برسد.

عالم زاده افزود:  برای ارتقا روحیه نشاط و شادابی در شهرکرمان جشنواره ۲۰۲۰ تابستان امسال از ۲۰تیرماه تا ۲۰مرداد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

جواد فلاح مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجائی  وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا نیز دراین مراسم با بیان اینکه تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی سومین پروژه این گروه تخصصی در سطح شهر کرمان است، گفت: این پروژه دارای ۱۱۰۰ متر طول مسیر و بیشترین عرض ۲۱ متر و ارتفاع عرشه ۱۸ متر می‌باشد.

وی افزود: سه کیلومتر  برای اجرای این پروژه حفاری انجام شد و ۳۰۰۰ تن میلگرد و ۲۱۰۰تن آسفالت برای اجرایی شدن نهایی پروژه استفاده شده است.

وی گفت: این پروژه از مجموعه پروژه‌هایی است که بر اساس توافق نامه سال ۹۳ انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک پروژه شهید بادپا و امیر کبیرکرمان نیز به  بهره برداری برسند.

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی موسسه خاتم الانبیا بیان کرد: برای انجام این پروژه کارخانه پیش ساخت خاتم را به شهر کرمان منتقل کردیم و این پروژه بدون هیچ انسدادی و با روش پیش ساختگی انجام شده است.

فلاح افزود:یکی از افتخارات این پروژه استفاده ۹۷درصد از نیرو‌های بومی است  و تمامی مهندسین  نیزمسلط به کار بودند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه بومی هستند و هزینه مجموع پروژه برای تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی ۲۸میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقاطع غیر همسطح شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار

معاون اقتصادی استانداری کرمان گفت: مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال محقق شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حسن زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان در جریان بازدید از شهرک صنعتی زرند گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد.

او افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

سپس حسین میجانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحد‌های مختلف تولیدی است.

شایان ذکر است طبق اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، سند تک برگ شهرک صنعتی زرند ۲ در چند سال اخیر آماده بوده، اما به دلیل مخالفت حفاظت محیط زیست مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشده بود که اواخر فروردین ماه امسال پس از ٤ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، مجوز احداث و بهره برداری پس از ۱۲ سال کسب کرد.

همچنین بنا بر گزارش ها، به دلیل مخالفت سازمان غذا و دارو امکان استقرار واحد‌های صنعتی غذایی حتی تا رده سه نیز در شهرک مذکور و نیز ناحیه صنعتی بهشت وحدت، میسر نیست و شهرک فاقد زون غذایی است. 
موقعیت ۳۰ هکتاری دارای مجوز، در ضلع جنوب شرقی ناحیه صنعتی بهشت وحدت قرار دارد، همچنین مطالعات هیدرولوژی شهرک نیز برای کنترل سیلاب در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور