Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@09:25:29 GMT

با فرمان و پدال‌های تسلا بازی کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۶۶۴

با فرمان و پدال‌های تسلا بازی کنید

به گزارش انگجت، نوع جدیدی از بازی و سرگرمی توسط تسلا در حال پیدایش است، چرا که این شرکت اعلام کرده است که بازی "Beach Buggy Racing 2" را برای خودروهای خود راه‌اندازی کرده است و رانندگان می‌توانند آن را با به کار گرفتن فرمان و پدال‌های گاز و ترمز خودروی خود بازی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نسخه جدید این بازی موبایلی که با خودروهای تسلا سازگار شده است با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی تمام خودروهای تسلا در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی طوری طراحی شده است که مستقیماً به پدال گاز، ترمز و فرمان خودرو متصل باشد تا بتوان با استفاده از آنها بازی را اجرا کرد.

در این بازی بازیکن هدایت یک خودرو را در اختیار دارد و رانندگان تسلا می‌توانند خود را واقعاً راننده آن خودرو تصور کنند.

این کار از سوی تسلا به موج جدیدی از گزینه‌های سرگرمی در خودروها منجر خواهد شد که در آینده باید منتظر پیشرفت آن باشیم.

این بازی یک بازی مسابقه‌ای است که در آن بازیکنان می‌توانند از ۲۲ مسیر به ماجراجویی بپردازند و صد البته خودروی داخل بازی نیز یک خودروی تسلا است.

قاعدتاً این بازی تنها در صورتی قابل اجرا است که خودرو پارک باشد.

"ایلان ماسک" بنیان‌گذار تسلا گفت: پدال ترمز، پدال گاز و فرمان به این بازی متصل شده است تا بتوان خودروی تسلای داخل بازی را با سیستم هدایت یک تسلای واقعی راند.

تسلا قصد دارد طی همین تابستان بازی‌های دیگری را نیز برای مشتریان خود فراهم کند. جای تعجب نیست که ماسک که خودش یک گیمر پرشور است و شرکتش شامل چندین کارمند با سابقه کار در شرکت‌های بازی‌سازی هستند می‌خواهد بازی‌های ویدئویی بیشتری را برای وسایل نقلیه تسلا به ارمغان بیاورد.

البته این کار قطعاً در صدر فهرست نیازمندی‌های مشتریان تسلا نیست، بلکه اکثر رانندگان تسلا منتظر بهبود سیستم خودران این خودرو و ویژگی‌های رانندگی دیگر هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو نمایشگر تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز اولین طرح فروش خودروهای برقی وارداتی و هیربدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و تاکید کرد که این دور از فروش چهار خودروی وارداتی شامل دو خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.   مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد.   این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.   طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۵٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.   در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.   متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وجه مسدودی متقاضیان جدید خودرو های وارداتی آزاد شد وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم «خالی فروشی» حواله خودرو

دیگر خبرها

  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود