Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:02:13 GMT

سفر یک روزه وزیر صمت به آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۰۹۲

سفر یک روزه وزیر صمت به آذربایجان غربی

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا رحمانی در این سفر از پایانه مرزی کیله سردشت که جنوبی‌ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی و در مجاورت با مرزهای کشور عراق است بازدید به عمل می آورد. این پایانه مرزی می‌تواند به عنوان کلید توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و اقلیم کردستان به شمار آید.

بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر دیگر برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و در ۱۲ کیلومتر با شهرستان پیرانشهر قرار دارد و یکی از مرز‌های فعال در حوزه ترازیت کالا در غرب کشور به شمار می‌رود. این پایانه مرزی بعد از کمرگ بازرگان که در شهرستان ماکو قرار دارد به عنوان فعال‌ترین و با اهمیت‌ترین مرز کشور شناخته می‌شود که در جنوب استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.
رحمانی در جریان این سفر، ضمن بازدید از واحدها و طرح‌های صنعتی شهرستان پیرانشهر، در جلسه ای با فعالان اقتصادی این شهرستان در فرمانداری پیرانشهر شرکت می‌کند تا پای صحبت این فعالان اقتصادی بنشیند و از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آنها قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا رحمانی وزیر صنعت معدن وتجارت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین