Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرمسعود هراتیان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان امروز در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: هیئت فوتبال اصفهان به معنای واقعی هیئت فوتبال استان است و در همه نقاط استان اصفهان فعال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سیاست سال گذشته که لیگ به صورت استانی برگزار شد، امروز به مرحله‌ای رسیدیم که هیئت فوتبال به معنای واقعی استانی است.

وی درباره عملکرد سال گذشته هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: ۵۶ تیم اصفهان در مسابقات کشوری شرکت کردند و ۳۵ دوره کلاس مربیگری برگزار کردیم. همچنین ۱۳ دوره کلاس داوری درجه ۳ و ۲ در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: ۱۰ تیم از اصفهان مقام نخست کشور را کسب کردند و سعید قاسمی و علی حفیظی ۲ داور فوتبال و فوتسال اصفهانی عنوان بین‌المللی را به دست آوردند و پس از فدراسیون نخستین بار اصفهان این کار را انجام داد و کلیه مکاتبات فدراسیون از طریق اتوماسیون صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: ۱۱۴ بازیکن از استان اصفهان در رده‌های مختلف ملی حضور دارند و ۴ مربی داریم که در رده‌های ملی فعالیت می‌کنند.

هراتیان گفت: ۲ دوره کلاس پیش فصل داوری را از طرف شهرستان‌های خمینی‌شهر و نطنز میزبانی کردیم. مجموعه مربیان و بازیکنان در بخش بانوان در استان اصفهان قوی بوده و تیم نامی‌نو نیز قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار ۵ تیم در لیگ دسته سوم داشتیم. استان اصفهان چندین سال به سپاهان و ذوب‌آهن تکیه کرده بود، اما امسال ۵ تیم در مرحله دوم لیگ دسته سوم داشتیم و علت این امر نیز پشتوانه‌سازی بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه برای نخستین بار سال گذشته ارزیابی از هیئت‌های شهرستان‌ها داشتیم که نشان داد شهرستان‌ها از چرخه فوتبال خارج شده‌اند، اضافه کرد: تا کنون در هر شهرستان یک لیگ برگزار می‌شد و همین مسئله سبب کاهش انگیزه شهرستان‌ها شده بود و به همین دلیل با همکاری روسای هیئت‌های شهرستانی لیگ در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان