Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی امریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران رسانه های بین الملل به آن واکنش نشان دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، در پی سرنگون کردن یک فروند پهپاد آمریکایی در آسمان ایران، کاپیتان «بیل اوربان» سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در خصوص هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی  گفت، هیچ پهپادی در آسمان ایران وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این درحالی است که «لوکاس تاملینسون» خبرنگار شبکه فاکس‌نیوز به نقل از یک مقام ارتش آمریکا مدعی شد: پهپاد مدل «تریتون MQ-۴C» متعلق به نیروی دریایی آمریکا توسط موشک زمین به هوای ایرانی‌ها بر فراز تنگه هرمز در حریم هوایی بین المللی هدف قرار گرفته است.   وی در صفحه توئیتر خود خبر سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یک موشک زمین به هوای ایرانی بر فراز آب‌های خلیج فارس را انتشار داده است.
آسوشیتد پرس نوشت، یک فروند پهپاد گلوبال هاوک آمریکا صبح امروز پنجشنبه در آسمان استان هرمزگاه دیده شده و هدف نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته و سرنگون شد.   همچنین شبکه خبری الجزیره در واکنش به این خبر نوشت، یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد حریم آسما ایران شد و مورد هدف نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.   هاآرتص نوشت، یک مقام رسمی آمریکا تایید کرد یک فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط موشک زمین به هوا ایران در هرمزگان هدف قرار گرفت.   راشاتودی هم نوشت، در روز پنج شنبه نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی را که به سرزمین ایران حمله می‌کرد، سرنگون کرد.

لازم به ذکر است نخستین ساعات بامداد امروز یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پنتاگون پهپاد سرنگون ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن

دریافت 8 MB کد خبر 6090542

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن
  • (ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن