Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:36:16 GMT

مسابقات اسکیت با حضور ۵۵ ورزشکار در بافق پایان یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۸۹۱

مسابقات اسکیت با حضور ۵۵ ورزشکار در بافق پایان یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در حاشیه مراسم پایانی این رقابت‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از همت و تلاش رئیس هیأت اسکیت شهرستان اظهار کرد: این مسابقات به منظور شناسایی استعدادهای برتر ورزشکاران منطقه انجام شد.

سمیه ایزدیان با بیان اینکه در حال حاضر با تلاش هیأت اسکیت هفت مربی در شهرستان مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در این مسابقات از ۱۵ نفر برترین‌ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه ورزشکاران در چهار رده سنی در مسابقات حضور پیدا کردند، اسامی برگزیدگان این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:

به گفته وی، در رده سنی ۹۲ - ۹۱، نازنین فاطمه مولودی اول، سارا خارنگی دوم و یاسمن اسماعیلی و پرنیان دهقان مشترکا سوم شدند، همچنین در رده سنی ۹۰ - ۸۹ حدیث سعیدیان اول، السا فتوحی دوم و فاطمه زهرا رضوانی سوم شدند

به گفته وی در رده سنی ۸۸ - ۸۷، غزل دهقان اول، آیدا نارگانی دوم و پریسا جعفری سوم شدند و در رده سنی ۸۳ -۸۲ مینا علیزاده اول، نگین خوانین زاده دوم و در رده سنی ۸۶ -۸۵ حدیث تیموری اول و زهرا علیزاده دوم شدند.

ایزدیان افزود: همچنین در بخش پسران، در رده سنی ۸۶ - ۸۵، علیرضا خانی زاده و در رده سنی ۹۲ -۹۱، محمد مهدی مولودی مقام اول را کسب کردند.

این مسابقات به سرپرستی خدیجه اشرفی و داوری فاطمه خدابخشی و اکرم اکبری برگزار شد.

۳۶ هیأت ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که ۲۰ هیأت فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردارند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/‏‬ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای ۱۹ سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و با زمان ۴.۲۱۷ ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کد خبر 6095443

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد