Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان، در اردوگاه هفتم تیر برگزار شد.

علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان در ابتدا، ورود چندین عضو جدید به شورای آموزش و پرورش را تبریک و از اعضای سابق که در طول دوره خود با این مدیریت همکاری داشتند تشکر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پناهی به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداختند و گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه قبل ارائه نمود و سپس به دستور کار جلسه پرداختند و در ابتدا به کار‌های انجام گرفته شده در اردوگاه شهدای هفتم تیر، چون (دیوار کشی محوطه اردوگاه، ساخت جایگاه دانش آموزی، ایجاد سیستم روشنایی مناسب و...) در چند سال اخیر اشاره نمود که باعث استقبال مردم شهرستان و دیگر شهرستان‌های همجوار از اردوگاه گشته و حال با توجه به عدم اجرای چارت تشکیلاتی نیروی انسانی اردوگاه، امکان ادامه فعالیت اردوگاه با مشکل مواجه می‌گردد و از مدیر کل آموزش و پرورش استان درخواست فعال نمودن چارت نیروی انسانی آن شدند و در صورت عدم مساعدت، خواستار مجوز واگذاری اردوگاه در روز‌های پنج شنبه و جمعه در فصل تابستان به بخش خصوصی شدند.

وی در ادامه به ساختمان نیمه کاره جنب مدیریت آموزش و پرورش اشاره نمودند که می‌توان با تکمیل این ساختمان، مشکل کمبود فضای آموزشی را در آن محله مرتفع نمود.

  در ادامه به مشکل نبود فضای آموزشی در مسکن مهر و محلات اطراف اشاره نمودند و از فرماندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان، درخواست چاره جویی برای حل مشکل فضای آموزشی این منطقه شدند همچنین در ادامه خواستار افزایش اعتبارات لازم در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان شدند تا شاهد پویایی و حضور بانشاط دانش آموزان در این مراکز باشیم.

فرماندار شهرستان ایوان در خصوص مشکلات اردوگاه شهدای هفتم تیر و کمبود فضای آموزشی در کوی مسکن مهر و محله‌های همجوار که سعی مجدانه ما بر آن است تا از محل اعتبارات شهرستان بودجه لازم را برای رفع این مشکلات در نظر بگیریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام پس از استماع گفته حاضرین در جلسه، از توجه ویژه فرماندار شهرستان، به آموزش و پرورش و تلاش‌های مجدانه آقای پناهی تشکر نمود.

رستم زاد نیز تاکید داشتند که در صورت اختصاص اعتبارات بیشتر به اردوگاه، ظرفیت خوبی برای در آمد زایی دارد و قول دادند که با مطرح نمودن آن در شورای آموزش و پرورش استان و دیگر جلساتی که بتوان اعتبار لازم را برای اردوگاه فراهم نمود تلاش و مساعدت لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/با

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری