Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:55:07 GMT

بازرس هاند واقعی سه روز دیگر می ماند!

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۵۱

بازرس هاند واقعی سه روز دیگر می ماند!

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش"بازرس هاند واقعی" به  کارگردانی شهاب بهرامی و تهیه کنندگی پگاه احمدی زاده که زمان آن پیش تر از 19 تا 29 خرداد اعلام شده بود به دلیل هماهنگی های صورت گرفته با گروه اجرایی و استقبال مخاطبان تا 2 تیرتمدید شد.

این نمایش بر گرفته از متن نمایشنامه "بازرس هاند واقعی" و به نویسندگی تام استوپارد است و داستان دو منتقد را روایت می کند که به تماشای یک داستان معمایی ،جنایی ،پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجراء نمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان انسانی که در زندگی دچار توهماتی ست که بزرگترین آن توهم بیگناهی است  وبه دلیل همین به خود اجازه میدهد که هرکاری را انجام دهد. 

بازیگران این نمایش به ترتیب عبارتند از :سعید عظیمی، شهاب بهرامی، علی امیر خلیلی، احسان خان محمدی، الهام قاسمیان، سوزان صفا نیا، کیانوش جواد اسلامی.

مجید بابا خانلو(دستیار کارگردان)، آلاء ناصرالدینی(منشی صحنه)، بهنود صداقت کیش (آهنگساز)، سپهر بهرامیان(طراح گریم)، منصوره محمدی و سید علی موسوی(مجری گریم)، نیلوفر مرادی(دوخت لباس)، مجید باباخانلو(گرافیست)، ساخت تیزر و عکاس( ارسلان امانتی)، حسین صمیمی(تدوین تیزر)، میلاد الهی(دستیار نور)، حمید سلامی و شهاب بهرامی(طراح نور)، زینب محمودی(صدا گذاری)، افشین حیدری(روابط عمومی و تبلیغات) سایر عوامل این نمایش هستند.

 مکان: تماشاخانه مهرگان به نشانی خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج ،خیابان خارک، بن بست اول .

خرید بلیط از سایت تیوال

زمان : تمدید تا 2 تیرماه

ساعت:  21

 مدت: 60 دقیقه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تماشاخانه مهرگان بازرس هاند واقعی تام استوپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در شرایطی که گیشه سینماها تحت تاثیر اکران دو فیلم کمدی «تمساح خونی» و «سال گربه» قرار دارد، فروش ۱۱میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید یک رقیب جدید برای کمدی‌های در حال اکران را می‌دهد.

مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اتفاق بی سابقه‌ای را در گیشه رقم زد و موفق شد طی دو روز اول اکران با جذب بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب فروشی بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که برای یک فیلم غیرکمدی موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می‌شود، به گونه‌ای که «مست عشق» تنها در دو روز اول اکران توانست خود را به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران در سال جدید برساند و بالاتر از فیلم‌هایی نظیر آسمان غرب، آپاراتچی،پرویز خان،نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان قرار گیرد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.
این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد.
در جدول فروش سینمای ایران در حال حاضر تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان فروش در آستانه ۲ میلیونی شدن تماشاگران خود است و پس از این فیلم درام اجتماعی «بی‌بدن» با بیش از ۳۰ میلیارد فروش و کمدی «سال گربه» با ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

کد خبر 847221 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر)

دیگر خبرها

  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)