Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:52:55 GMT

سوار کاری در خلخال رونق می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۴۷۴

سوار کاری در خلخال رونق می گیرد

رقیه زادمهر روز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح این پیست‌ها به خبرنگار ایرنا افزود: با راه اندازی این پیست‌ها و همچنین خرید چند رأس اسب از سوی علاقه مندان به رشته سوارکاری هم اکنون زمینه برای رونق این رشته ورزشی فراهم شده است.

او از راه اندازی باشگاه سوارکاری خلخال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه اسکستان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: زمین مورد نظر برای اجرای این پروژه هفته گذشته مورد تأیید قرار گرفته و طرح عملیات اجرایی باشگاه با پیش بینی پیش پیستهای آموزشی مقدماتی و پیشرفته، محل نگهداری اسب‌های سواری، پیست پرش ارتفاع و کورس سرعت بزودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زادمهر اظهار کرد: در حال حاضر سوارکاری در این شهرستان با فعالیت جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی به صورت سنتی و با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های سوارکاری فعال می‌باشد که با راه اندازی پیست‌های جدید و همچنین احداث باشگاه مدرن این رشته در آینده نزدیک رونق بیشتری خواهد گرفت.

در مراسم افتتاح پیست‌های سوارکاری خمس و کلور، فریدون بابایی فرماندار خلخال برای هرگونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله واگذاری زمین از محل اراضی ملی و ارائه تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اعتباری توسعه اشتغال روستایی اعلام آمادگی کرد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟