Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سناتور جمهوری خواه آمریکایی با هشدار نسبت به اینکه زمان برای جلوگیری از درگیری با ایران در خاورمیانه در آستانه تمام شدن است، از کاخ سفید خواست با قدرت به هر گونه حادثه جدید در تنگه هرمز پاسخ دهد.


پایگاه خبری «النشره» در این باره گزارش داد که «لیندسی گراهام» در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا گفت: منطقه به سمت درگیری بین ایران و اسرائیل و چه بسا آمریکا و دیگر کشورها پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوضاع روز به روز بدتر می شود و توسعه برنامه هسته ای ایران تهدیدی برای تل آویو به شمار می رود.

این سناتور جمهوری خواه با تاکید بر لزوم جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای گفت: اگر تهران سطح غنی سازی اورانیوم را تا حد ساخت بمب هسته ای بالا ببرد، اسرائیل خود را در دنیایی از درد خواهد یافت.

گراهام افزود: اگر به تهدیدی که کرده اند، عمل کنند. من نتانیاهو را به خوبی می شناسم او کسی نیست که در گوشه ای بنشیند و دست روی دست بگزارد و اجازه دهد هلوکاست دیگری رخ داد. هرگز این موضوع رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: من مطمئنم که دونالد ترامپ ایرانی ها را از دستیابی به سلاح هسته ای؛ هدف قرار دادن صادرات نفت و ساختارهای زیربنای نفتی کشورهای دیگر باز خواهد داشت. ترامپ خواهان جنگ با ایران نیست اما فرصت ها برای جلوگیری از جنگ در حال تمام شدن است.

این سناتور که تاثیرگذاری زیادی روی دولت ترامپ دارد، از دولت آمریکا خواست اگر فعالیت های ایران تهدیدی برای آمریکا و متحدان منطقه ای این کشور به شمار می رود، فهرست اهداف مورد نظر را برای اتخاذ اقدامات نظامی علیه ایران آماده کند.

این در حالی است که روابط عمومی سپاه پاسداران گزارش داد که صبح امروز یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا پس از ورود به فضای ایران سرنگون شده است. این خبر بلافاصله در رسانه های بین المللی بازتاب داشت.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فاکس نیوز لیندسی گراهام بمب هسته ای سناتور آمریکا اسرائیل تنگه هرمز اورانیوم جنگ صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه