Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در جمع مدیران استان اصفهان در استانداری اصفهان افزود: همدلی و یک صدایی همه مسئولان و مردم در کشور می تواند به تقویت این امر کمک کند.
وی با اشاره به درخواست آمریکایی‌ها مبنی بر تغییر سیاست‌هاو رفتار ایران ادامه داد: ایران سیاست‌های خود در منطقه را زیر سایه تحریم یا تهدید آمریکا تغییر نخواهد داد و همان طور که در چند سال گذشته با سیاست تعاملی عمل کرده، روابط خود با کشورهایی که نگاه برابری و دوستی با ملت ما دارند را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور خارجه تصریح کرد: شرایط بین المللی حاکم در جهان نشان می دهد که اغلب کشورها با سیاست های آمریکا مخالف هستند به عنوان مثال دوسال است که اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا موضع گرفته است.
وی اضافه کرد: امروز آمریکا در حوزه میدانی و بین المللی احساس می کند که ناموفق ظاهر شده و حتی در برجام نیز شکست خورده است اما برخی در ایران به دنبال القای ناامیدی وعدم اطمینان به آینده در مردم هستند از سویی دیگرعده ای هم به دنبال دوگانه سازی در کشور بوده اند که اعتقاد دارم هر دو جناحی که به این مسأله دامن می زنند مقصرند چراکه ما در شرایط سختی نیستیم اما وضعیت اقتصادی را تا حدودی کنترل نکردیم.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: این ملاقات بسیار سازنده بود و در فضایی توام از محبت و صمیمیت انجام شد.
در ادامه این دیدار، رضایی استاندار اصفهان، گزارشی از وضعیت استان ارائه نمود و برخی از مدیران نیز مشکلات و چالش های حوزه های مختلف نظیر گردشگری، شهری، عمرانی، صنعتی، فرهنگی و بهداشتی استان را مطرح کردند.

همچنین قرار است نشست مشترک محمدجواد ظریف و مولود چاووش اوغلو، وزرای خارجه ایران ترکیه در اصفهان برگزار شود.

چارچوب رایزنی‌ها و مشورت‌های مستمر سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، امروز (پنجشنبه) در صدر هیأتی به ایران سفر می‌کند.
ورود و اقامت وزیر امور خارجه ترکیه در شهر اصفهان خواهد بود.
مذاکرات و مشورت‌های وزرای خارجه دو کشور در این شهر برگزار و سپس سند همکاری‌های سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و ترکیه به امضا دو وزیر خواهد رسید.
روابط دو جانبه از جمله اجرایی کردن توافقات قبلی بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله مهمترین محورهای مذاکرات و مشورت‌های ظریف و مولود چاووش اوغلو در اصفهان خواهد بود.
۶٠٢٠/‏۶۰۲۶/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف اصفهان معاون وزير امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه فرهنگی یونس امره ترکیه کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی؛ فرصت‌های جدید در تولید خلاقانه فیلم کوتاه» برگزار می‌کند.

این کارگاه با حضور کنان سوباشی از کشور ترکیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سینما تمدن موزه سینما برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین سینمایی و تعداد از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه حضور خواهند داشت.

کنان سوباشی مدرس دانشگاه جراح پاشا استانبول، فارغ‌التحصیل دانشکده ارتباطات، گروه رادیو، سینما و تلویزیون است. مطالعات و مقالات آکادمیک سوباشی عمدتاً بر رسانه‌های نوین، سینمای دیجیتال، واقعیت مجازی و سینما، فیلم ۳۶۰ درجه، طراحی، انیمیشن و فناوری‌های جدید تمرکز دارد. او علاوه بر دوره‌ها و کارگاه‌های فنی مانند طراحی، مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن، تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، طراحی به کمک کامپیوتر، طراحی گرافیک حرکتی، دروس تئوری را نیز تدریس می‌کند و به عنوان طراح در بسیاری از پروژه‌های ملی و بین‌المللی فعالیت دارد.

کد خبر 6099591

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • امیرعبداللهیان: در مسیر تدوین نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی ایران و مصر هستیم
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • امیرعبداللهیان: ترکیه جایگاه ویژه‌ای در سیاست همسایگی ایران دارد
  • جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • امیرعبداللهیان: جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه