Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:37:30 GMT

طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۹۳۶

طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو

مائوریسیو ساری در نشست خبری خود به عنوان سرمربی یوونتوس به تمجید از رونالدو پرداخت و طعنه‌ای به ادن هازارد بازیکن پیشین خود زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو میرکاتو، مائوریسیو ساری که بعد از قهرمانی با چلسی در لیگ اروپا به ایتالیا برگشته است، هدایت تیم یوونتوس را بر عهده گرفت. بر این اساس سرمربی ایتالیایی پس از یک سال حضور در چلسی و قهرمانی در لیگ اروپا انگلیس را ترک کرد و با قراردادی ۳ ساله هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو ساری در مراسم معارفه خود در یوونتوس گفت: خوشحالم به بزرگترین باشگاه ایتالیا پیوستم و می‌توانم در این تیم کار کنم. حضور در یوونتوس افتخار بزرگی برای من است. لیگ برتر انگلیس بسیار حرفه‌ای و در سطح بالایی است ولی من در اواخر نیم فصل دوم از نظر حرفه‌ای و شخصی احساس کردم که باید به ایتالیا برگردم. در تیمی هستم که به بردن و قهرمانی عادت دارد و این قطعاً کار سختی است که بتوانید بار دیگر انگیزه‌ای به بازیکنان بدهید که برای قهرمانی تلاش کنند و من همین کار را خواهم کرد و تلاش می‌کنم بتوانم این تیم را در مسیر بردن و قهرمانی همراهی کنم. یوونتوس بازیکنان بزرگی دارد که کریستیانو رونالدو یکی از این بازیکنان است.

او در ادامه طعنه‌ای به ادن هازارد در چلسی زد و گفت: هزاراد بازیکن خاصی است که شما باید از او مراقبت ویژه‌ای بکنید. او بازیکن خوبی است ولی وقتی در زمین است تیم از نظر دفاعی به مشکل می‌خورد و شما باید برای رفع این موضوع هم فکر ویژه‌ای کنید. یوونتوس فرصت مهمی به من داد و این لحظه‌ای برای تاج‌گذاری در دوران حرفه‌ای‌ام است. همین‌طور انتظار دارم هر روز صبح برای کسب موفقیت‌های بیش‌تر به دنبال مطالعه روشی جدید برای کسب پیروزی در یوونتوس باشم. یوونتوس باید برای فتح هر جامی تلاش کند و این همان چیزی است که من در فصل اول به دنبال آن هستم. درباره نقل و انتقالات نیز من تصمیم گیرنده نیستم و این مدیران باشگاه هستند که باید با نیاز تیم به تلاش برای تقویت تیم ادامه دهند. از الان نمی‌توان درباره این موضوعات صحبت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادن هازارد تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کریستیانو رونالدو مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم