Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛شجاعی، نایب رئیس بانوان بسکتبالیست کشور از برگزاری سمینار یک روزه  نواب رئیس بانوان هیئت بسکتبال کشور به میزبانی قم خبر داد و گفت:مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در همه رده‌های سنی مسابقات مینی، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، المپیاد نخبگان، زیر ۱۸ سال، زیر ۲۳ سال و آزاد ،پنج شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۰ صبح در هتل شاهد قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هدف از برگزاری این سمینار، هم اندیشی در مورد برنامه‌های استعدادیابی بسکتبال در بخش دختران در تمامی استان‌ها، سازماندهی برنامه‌های برگزاری لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی و نیز بررسی چالش‌ها و موانع موجود بر سر برنامه رشد بسکتبال بانوان در کشور بود.

شجاعی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر این رشته ورزشی در استان قم رتبه بسکتبال بانوان استان را در کشور رتبه مطلوبی دانست و گفت: با توجه به اهمیت ورزش بسکتبال در کشور و به ویژه در میان بانوان  قم و عملکرد چشمگیر هیئت بسکتبال استان قم در میان دیگر استان‌های کشور و همچنین حمایت مسئولان استانی امید آن می‌رود که تیم بسکتبال بانوان استان قم بتواند جایگاه به مراتب مطلوبی در کشور کسب نماید.

انتهای پیام/ش

سمینار نواب رئیس بانوان هیئت بسکتبال کشور به میزبانی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است، پس از حضور در آیین افتتاح ابرطرح برق‌آبی «اومااویا» در استان بادوله، به‌ عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی ـ مهندسی جمهوری اسلامی ایران، به‌طور رسمی، مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت.

رؤسای جمهور در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمدگویی فرمانده یگان تشریفات،  اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم، به احترام هیئت ایرانی، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور، پس از مراسم استقبال، دیدار دو جانبه دارند و پس از آن، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را برگزار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد