Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:11:53 GMT

کشف ۱۲۰ کیلوگرم کابل برق منطقه جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۱۷۰

کشف ۱۲۰ کیلوگرم کابل برق منطقه جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد کالوسی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱ بامداد امروز مأموران گشت کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در بزرگراه شهید کاظمی به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شدند که باری را حمل می‌کرد.

وی افزود: در بررسی مشخص شد راننده حدوداً ۱۲۰ کیلوگرم کابل برق فشار قوی ۲۰ کیلووات به صورت ممتد دو سر کابل بریده شده را حمل می‌نمود که پس از انتقال به کلانتری و حضور کارشناسان اداره برق سرقتی بودن آن را تأیید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر دهم در خاتمه بیان داشت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و پس از اقدام پلیس متهم اص لی که کابل‌ها را در مناطق یافت آ باد و خانی آباد به سرقت می‌برد شناسایی و دستگیر شد و هر دو متهم بازداشت شدند.

کد خبر 4646479 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق پلیس پیشگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس