Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@05:43:21 GMT

غلامپور: زودتر می‌آمدم نمی‌گذاشتم رحمتی برود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۵۸۲

به گزارش فارس، بهزاد غلامپور بعد از مراسم معارفه آندره آ استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال درپاسخ به این سؤال که شرایط آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌‌کند و چرا این تیم طی سال‌های اخیر قهرمان نشده است، گفت: این مسائل در حیطه باشگاه است و من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

وی در خصوص دروازه‌بانان استقلال گفت: حسین حسینی فعلاً‌ هست تا یک دروازه‌بان در سطح او جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال گلری در حد حسینی به عنوان دروازه‌بان دوم جذب می‌کند، گفت: بله، همینطور است باید حتماً‌ در حد او بگیریم به هر حال ممکن است او مصدوم شود یا سه اخطاره  شود ما در سه ام شرکت می‌کنیم و حتماً گلری در سطح حسینی بگیریم.

مربی گلرهای استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا منادی دروازه‌بان سایپا به آبی‌پوشان اضافه می‌شود یا خیر، گفت: این موضوع شایعه است و تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. من از خداحافظی منادی از سایپا اطلاعی ندارم  ولی اگر شما اطلاعاتی دارید به من بگویید.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً وی مدعی شده بود گلرهای استقلال باید با نظر او جذب شوند، گفت: شما به غیر از این شک دارید؟ آقای استراماچونی از وضعیت گلری که ما می‌خواهیم یا خیر می‌شوند و نظر نهایی را می‌دهند اما من در مورد گلرها تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از جدایی رحمتی اطلاع داشت یا خیر، گفت: اگر زودتر به استقلال می‌آمدم اجازه جدایی به وی نمی‌دادم. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه